تازه های سایت

کد مطلب: 21577
30. شهريور 1393 - 8:42
مسئول فرهنگی موزه دفاع مقدس همدان گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس ۴۰ عنوان فیلم از جشنواره عمار برای پخش در باغ موزه دفاع مقدس استان همدان آماده شده است.

پوستر جشنواره عمار

به گزارش پایگاه خبری گرو، محمد رضا مراضی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 8 هزار شهید استان همدان اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برنامه هیا مختلف فرهنگی در باغ موزه دفاع مقدس همدان در نظر گرفته شده است که از جمله آن می توان به برگزاری برنامه شب‌های خاطره، و اکران فیلم هیا جشنواره عمار اشاره کرد.

میراضی بیان کرد: برپایی نمایشگاه عکس در موزه دفاع مقدس و اجرای مراسم عصر شعر و شب خاطره در سراسر استان، اکران فیلم‌های جشنواره فیلم مقاومت همزمان با سراسر کشوردر همدان از فعالیت های فرهنگی این مجموعه است.

وی  با اشاره به اینکه بازدید از باغ موزه دفاع مقدس  در روز جمعه مورخ در ایام هفته دفاع مقدس به صورت رایگان است، گفت: 15 راوی دفاع مقدس به صورت افتخاری در موزه دفاع مقدس فعالیت دارند که دو راوی به صورت ثابت در موزه حاضرند.

میراضی تصریح کرد: فیلم های منتخب جشنوراه عمار همانند، به رنگ زندگی، پیمان های پنهان، نبرد خلیج فارس، رد خون و غیره برای اقشار مختلف بازدیدکنندگان از 8 تا 10 سانس به صورت روزانه اکران می‌شود.

وی افزود: پیمان های پنهان درمورد جنگ سوریه و دست های پنهان، رد خون در مورد فعالیت های منافقان و تروریست ها، به رنگ زندگی با موضوع اقتصاد مقاومتی و فیلم نبرد خلیج فارس پویانمایی در مورد یکی زا عملیات های جنگنده ایران در خلیج فارس در سال 63 است.

انتهای پیام/ ب

دیدگاه شما