تازه های سایت

کد مطلب: 21568
29. شهريور 1393 - 10:02
نماینده ولی فقیه در سپاه نهاوند گفت: تاریخ هشت ساله دفاع مقدس گنجینه ای عظیم،عمیق و ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است که نباید مورد غفلت قرار گیرد.

SAM_3763

حجت الاسلام شیرزادی در گفت و گو با خبرنگار سایت گرو، گفت: رمز پیروزی و موفقیت مردم ایران در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اعتقاد به خداوند و دفاع از ارزش های اسلامی بود

وی امنیت، آرامش ، شکوه و عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی را مدیون دوران دفاع مقدس دانست و گفت: در دفاع مقدس حقانیت ملت ایران ثابت و به جهان نشان داده شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه نهاوند گفت: اگر دنیا در برابر کشورمان سر تعظیم فرو می آورد به واسطه همین رشادت ها و دلیر مردی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس است که دشمنان در این جنگ نابرابر نتوانستند به اهداف شوم و پلید خود دست یابند.

وی ادامه داد: جنگ ما سبب شد که تمام سردمداران نظام های فاسد در مقابل اسلام احساس ذلت کنند.

شیرزادی اظهار کرد: سراسر انقلاب اسلامی آکنده از حماسه‌آفرینی‌‌هایی است که با مرارت همراه بوده و عزت امروز کشور مرهون همین رشادت‌هاست.

وی با اشاره به اینکه دشمن بارها اعلام کرده که طرح حمله نظامی علیه جمهوری اسلامی ایران را روی میز کار خود گذاشته است، افزود: اگر دشمن از قدرت سپاه، ارتش و بسیجیان جان ‌برکف آگاهی نداشت حتی یک روز عملیات نظامی را به تأخیر نمی‌انداخت.

 نماینده ولی فقیه در سپاه نهاوند یادآور شد: امروز وظیفه داریم که به پشتوانه دفاع از اسلام و انقلاب و با استفاده از غیرت دینی جوانان از این فرصت بزرگ و مقدس استفاده کرده و در تحقق آرمان‌های دفاع مقدس با بهره‌گیری از ابزار مختلف همت گمارد.

دیدگاه شما