تازه های سایت

کد مطلب: 21566
29. شهريور 1393 - 9:54
دوچرخه سواران نهاوند در مرحله دوم لیگ استان همدان در سه رده سنی پیشتازند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مرحله دوم لیگ کورسی دوچرخه سواری استان همدان با عنوان جام محمدرضا قادری که روز جمعه به میزبانی شهرستان ملایر برگزار شد، با درخشش تیم نهاوند و همدان به پایان رسید.

در این رقابت ها که در 4 رده سنی برگزار شد تیم های نهاوند در رده های سنی بزرگسالان، جوانان و پیشکسوتان پیشتاز رقابت ها هستند.

قاسم ونایی رئیس هیات دوچرخه سواری ملایر در جریان برگزاری این مسابقات گفت: در مرحله دوم لیگ کورسی استان همدان 36 دوچرخه سوار از شهرستان های استان و تیم بروجرد به عنوان تیم میهمان در این مسابقات حضور داشتند.

وی اظهار داشت: این مسابقات در چهار رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار شد که دوچرخه سواران مسافت 40 کیلومتر را در جاده سلامت واقع در بام ملایر در 10 دور رکاب زدند.

رئیس هیات دوچرخه سواری ملایر ادامه داد: در رده سنی پیشکسوتان محمود کدخدا از نهاوند بر سکوی نخست، بهروز امیدی از اسدآباد و حسن خاورزاده از نهاوند به ترتیب در مکان های دوم و سوم قرار گرفتند.

وی بیان داشت: در نتیجه تیمی پیشکسوتان، نهاوند با 242 امتیاز اول، اسدآباد با 85 امتیاز دوم و همدان با کسب 61 امتیاز سوم شد

ونایی افزود: در رده بزرگسالان، مسعود قیاسی از نهاوند مدال طلا را به گردن آویخت و حمیدرضا یگانگی از همدان و حامد غلامی از اسدآباد به ترتیب دوم و سوم شدند که در نتیجه تیمی، نهاوند با 156 امتیاز اول، ملایر با 128 امیتاز دوم و همدان با 85 امتیاز سوم شدند.

رئیس هیات دوچرخه سواری ملایر گفت: در رده سنی جوانان، علی قیاسی و کسری قیاسی از نهاوند به ترتیب بر سکوی اول و دوم و وحید حسین آبادی از همدان بر سکوی سوم ایستادند که در نتیجه تیمی نهاوند با 185 امتیاز اول و همدان با کسب 142 امتیاز دوم شد.

وی گفت: در رده سنی نوجوانان نیز، رامین داعی، مهدی جعفری و محمد شیری هر سه از همدان مقام های اول تا سوم این مرحله از لیگ استانی را به خود اختصاص دادند که در نتیجه تیمی، همدان با 265 امتیاز مقام اول را کسب کرد.

ونایی اظهار کرد: مرحله سوم لیگ استانی دوچرخه سواری نیز هفته های آینده به میزبانی همدان برگزار خواهد شد.

دیدگاه شما