تازه های سایت

کد مطلب: 21548
28. شهريور 1393 - 15:21
خطیب موقت نماز جمعه تهران با اشاره به سکوت عده‌ای در مقابل فتنه گفت: چرا در وزارتخانه‌ای 74 مهندس با سطح بالای علمی به اسم بی سواد بودن بیرون می‌شوند؟

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از مهر، آیت الله احمد جنتی خطیب موقت نماز جمعه تهران ضمن تبریک سلامت مقام معظم رهبری گفت: عملی که انجام شد موفق بود. ایشان مدت کوتاهی در بیمارستان بودند و با سلامت و نشاط به خانه پرخیر و برکت خود بازگشتند.

آیت الله جنتی افزود: از داخل و خارج احساسات مقدس به طرف بیت ایشان روانه شد و همه دعا کردند.

وی با اشاره به هفته دفاع مقدس بیان کرد: 8 سال دفاع فی سبیل الله و خالص صورت گرفت که همه نیز با سرچشمه رهبری و امام و امام امت بود.

خطیب موقت نماز جمعه تهران ادامه داد: دفاع مقدس را باید به عنوان تجربه تاریخی و ذخیره معنوی حفظ کنیم. نیروهای نظامی بحمدلله درباره تبلیغ دفاع مقدس فعالیت می‌کنند و زحمات زیادی برای زنده نگه داشتن آن می‌کشند.

دبیر شورای نگهبان گفت: جوانی که با دفاع مقدس آشنا شود آلوده نمی‌شود، گناه نمی‌کند یا کمتر مرتکب گناه می‌شود ، به فرهنگ غربی نیز آلوده نخواهد شد و فرهنگ ایثار و شهادت در وجود او نفوذ می‌کند.

آیت الله جنتی با بیان اینکه باید از خون شهدا پاسداری کنیم تصریح کرد: نباید اجازه دهیم خون شهدا پایمال شود، دشمن می‌خواهد مراکز فرهنگی را از بین ببرد و ما باید بیدار باشیم.

وی با اشاره به کسانی که حقیقت فتنه را انکار می کنند بیان کرد: کسانی که فتنه را نپذیرفتند؛ حقیقت را انکار کردند و با سکوت و چراغ سبز نشان دادن به خانواده فتنه گران آن را نادیده گرفتند. گاهی نیز اکنون تعبیرهایی می‌کنند نمی دانم چه چیز ی را قبول نمی کنند. اسرائیلی ها گفته اند اینها بزرگترین سرمایه ما هستند. اگر حرف ما را قبول نمی‌کنید حرف آنها را قبول کنید.

خطیب موقت نماز جمعه تهران ادامه داد: خطبه های نماز جمعه باید خط امام و رهبری را دنبال کند. مقام معظم رهبری در ملاقات با هیات دولت فرمودند فتنه خط قرمز ما است. ایشان در این مورد بیش از صد مرتبه صحبت کرده اند اما باز هم ادامه می‌دهند چرا که می دانند عده‌ای می‌خواهند این موضوع را رد کنند هر کسی را که این مسئله را قبول نکند باید در پذیرش ولایت فقیه وی، انقلابی بودن و بصیرت او شک کرد.

دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه از شاخص‌های حرکت های ضد انقلابی حذف نیروهای انقلابی است اظهار داشت: به اسم اعتدال نیروهای مومن را کنار نزنید. چرا در وزارتخانه‌ای 74 مهندس با سطح بالای علمی به اسم بی سواد بیرون می‌روند. این 74 نفر اکنون جدولی نوشته اند و میزان سواد خود را تعیین کرده‌اند و حالا می گویند بیایید ببینید چه کسی بی سواد است، چه کسی باید به این اقدامات اعتراض کند؟

آیت الله جنتی گفت: رهبری فرموده‌اند نمایندگان مجلس باید به تعهدات خود عمل کنند. تریبون مجلس باید جلوی این حرف‌ها را بگیرد. نطق نماز جمعه نیز همین طور. نباید در وزارتخانه هایی مثل وزارت علوم و جاهای دیگر این افراد مومن حذف شوند. این عده بروند چه کسانی می خواهند جای آنها را بگیرند مشخص است که یاران فتنه جایگزین خواهند شد.

وی با اشاره به مسئله داعش، آمریکا را کشور لعنتی و دروغگوی حقه باز خواند و گفت: خدا عزت رهبری را زیاد کند که آبروی آنها را بردند. یک ائتلافی به اسم مبارزه با داعش راه انداختند که کسی نیست از آنها بپرسد داعش را چه کسی بوجود آورد؟ اسلحه داعش از آمریکا و اسرائیل می‌آید یا عربستان که یک شعبه از اسرائیل و آمریکا است. پول های کلان را از کجا می آورند؟

خطیب موقت نماز جمعه تهران خطاب به آمریکا گفت: همه می دانند که شما دروغ می گویید اما حیا ندارید که خجالت بکشید. جلسه آنها بی نتیجه بود، بی نتیجه هم می ماند و بیشتر آبروی خود را می برند.

دبیر شورای نگهبان با اشاره به شروع سال تحصیلی در دانشگاهها و حوزه های علمیه بیان کرد: حوزه و دانشگاه مسئولیت سنگینی دارند باید مواظب باشیم فرهنگ اسلامی و انقلابی را ترویج دهیم و اجازه ندهیم افراد غیر اسلامی وارد دانشگاه و حوزه شوند.

آیت الله جنتی گفت: باید سلامت دانشگاه حفظ شود چرا که دانشگاه باشگاه سیاستمداران نیست.

وی اظهار داشت: در یمن نیز علی عبدالله صالح با فشار مردم معاون خود را جایگزین کرد که معاونش نیز همان کار را انجام می دهد، مسلمان ها، حوثی ها و بچه های مسلمان دیگر را قتل عام می کنند و هیچ ترسی هم ندارند.

دیدگاه شما