تازه های سایت

کد مطلب: 21488
25. شهريور 1393 - 1:23
مراسم تودیع و معارفه فرماندار جدید شهر قم برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، با برگزاری مراسمی اسماعیل زارعی کوشا فرماندار سابق نهاوند از سمت فرمانداری قم تودیع و رضا سیار به عنوان فرماندار جدید قم معرفی شد.

بر این اساس مراسم تودیع و معارفه فرماندار جدید قم با حضور حجت‌الاسلام صالحی منش استاندار قم، امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران استانی در تالار معصومیه استانداری برگزار شد.

در این مراسم رضا سیار که پیش از این یکی از مدیران کوشا در استان قم بوده و سابقه‌ای بیش از 15سال خدمت در مدیریت جهاد و کشاورزی را بر عهده داشت، اکنون با حکم وزارت کشور به‌عنوان فرماندار قم منصوب شد.

در این مراسم از زحمات اسماعیل زارعی کوشا که از شهریور سال 91 به‌ عنوان فرماندار قم مشغول خدمت بود و پیش از آن نیز سابقه خدمت در سمت فرمانداری نهاوند را در کارنامه خویش داشت قدردانی شد که در حال حاضر وی به سمت قائم‌ مقام شهردار قم منصوب شد.

رضا سیار که به عنوان فرماندار جدید  قم منصوب شد با اشاره به جایگاه ویژه قم ، اظهار کرد: به دلیل وجود بارگاه کریمه اهل بیت (س)، مسجد مقدس جمکران، مراجع عظام تقلید و روحانیت، شهر مقدس قم از جایگاه ویژه ای  برخوردار است.

فرماندار جدید قم با بیان اینکه فرمانداری به عنوان خط مقدم مراجعات مردمی شناخته می‌شود، افزود: فرمانداری قم در این راستا باید مردم محوری و مردم مداری را جز یکی از پایه‌های اصلی کار خود قرار دهد.

وی بابیان اینکه همه مسئولیت‌ها و برنامه‌های استان قم باید بر اساس نظام جمهوری اسلامی ایران و مقتضیات قم تدوین و تهیه شود، تصریح کرد: سعی در حفظ جایگاه قم بر همه مدیران، مسئولان و مردم واجب است که از هرگونه افراط و تفریط بپرهیزند، زیرا این همان مسیر رهبری و انقلاب و به نوعی اسلام ناب محمدی (ص) است.

سیار پیگیری امور مردم، بخشداری‌ها و بهداری‌ها را از مهمترین وظایف فرمانداری دانست و گفت: اگر وعده و قولی را به مردم دادیم سعی می‌کنیم آن را تحقق ببخشیم زیرا در این 15 سال خدمت در جهاد کشاورزی به توان مردم پی برده و از این ظرفیت‌ها بهترین استفاده را خواهم داشت، و در طول مدتی که به سمت فرمانداری به مردم قم خدمت می‌کنم در تلاش خواهم بود تا هیچ مراجعه و پیگیری بی‌پاسخ نماند .

فرماندار جدید قم با اشاره به اینکه  شاهد کمبود بودجه در سطح ملی هستیم، عنوان کرد: امیدواریم در این خشکسالی مالی با همت و تلاش مسئولان و کمک و یاری مردم خدماتی را ارائه کنیم تا رنج کمتری ببریم.

وی خاطرنشان کرد: امنیت، آرامش و امید به زندگی باید در حیات مردم قم جاری باشد و مسئله فرهنگ را هم با توجه به ویژگی‌های استان پیگیری خواهم کرد.

سیار بااشاره به نحوه برگزاری جلسات تامین امنیت در فرمانداری، افزود: از این پس در فرمانداری جلسات تامین امنیت به بهترین نحوه برگزار خواهد شد.

فرماندار قم با بیان اینکه همگرایی سیاسی را جدی خواهیم گرفت، تاکید کرد: تمام احزاب و گروه‌های سیاسی قانونی که تحت حمایت نظام هستند را حمایت کرده و هم‌گرایی سیاسی را جدی خواهیم گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاه شما