تازه های سایت

کد مطلب: 21480
24. شهريور 1393 - 14:30
سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس از برگزاری نشست با وزیر کشور پیرامون برگزاری انتخابات در نهاوند خبر داد.

نهاوند

به گزارش پایگاه خبری گرو، ، عباس زارع‌زاده‌مهریزی با اشاره به نشست فوری مجلس با وزیر کشور برای تعیین تکلیف انتخابات میان دوره‌ای مجلس، گفت: اعضای این کمیسیون به طور جدی به‌دنبال متقاعد کردن وزارت کشور برای برگزاری این انتخابات هستند.

 وی از برگزاری نشست فوری کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس با عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور خبر داد و گفت: این نشست احتمالا در هفته آینده با هدف بررسی اقدام اخیر وزارت کشور در متوقف کردن روند برگزاری انتخابات میان دوره‌ای مجلس در نهاوند و تفت و میبد برگزار می‌شود.

نماینده مردم مهریز، بافق، ابرکوه در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به موضع کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس درباره متوقف کردن روند برگزاری انتخابات میان دوره‌ای مجلس، افزود: اعضای این کمیسیون به طور جدی به‌دنبال متقاعد کردن مسئولان وزارت کشور به‌ویژه رحمانی‌فضلی وزیر کشور برای برگزاری این انتخابات هستند که نشست هفته آینده در این راستا است.

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس، با تأکید بر پیگیری‌های اعضای کمیسیون در وزارت کشور برای اجرای انتخابات میان دوره‌ای مجلس، ادامه داد: من هم در چند روز اخیر به‌عنوان سخنگوی این کمیسیون با حضور در وزارت کشور به‌دنبال تغییر رویکرد مسئولان وزارت کشور در این رابطه بودم و امیدوارم با برگزاری نشست‌هایی این مسئله تعیین و تکلیف شود.

به گزارش خانه ملت، اخیرا شورای نگهبان با درخواست وزارت کشور مبنی بر عدم برگزاری انتخابات میان‌دوره مجلس شورای اسلامی در 2 حوزه انتخابیه «تفت و میبد» و «نهاوند» موافقت کرد و به این ترتیب انتخابات در این دو حوزه انتخابیه برگزار نمی‌شود.

مهدی سنایی سفیر کنونی ایران در روسیه  و مرحوم سید جلال یحیی‌زاده به ترتیب نمایندگی حوزه‌های انتخابیه «نهاوند» و «تفت و میبد» را در دوره نهم مجلس شورای اسلامی بر عهده داشتند.

دیدگاه شما