تازه های سایت

کد مطلب: 21457
23. شهريور 1393 - 12:36
رئیس هیئت کشتی پهلوانی و زورخانه‌ای نهاوند گفت: تیم کشتی پهلوانی نوجوانان این شهرستان در مسابقات قهرمانی کشور سه مدال نقره و برنز به دست آوردند.

خبرگزاری فارس: حضور چشمگیر کشتی‌گیران نهاوندی در مسابقات کشوری

محمد‌تقی شهبازی در گفت و گو با خبرنگار سایت گرو، گفت: مسابقات کشتی پهلوانی قهرمانی کشور به مدت دو روز در تهران برگزار شد که در نهایت تیم شهرستان نهاوند با کسب یک مدال نقره و دو برنز و چندین مقام دیگر به رتبه پنجم کشور رسید.

وی گفت: در این رقابت ها حمیدرضا سیفی به مدال نقره رسید حمیدرضا بیگلری و علی خنجری به مدال برنز رسیدند و عباس نادری و مجتبی غلامی نیز با کسب مقام های چهارم و پنجم موفق شدند نهاوند را به رتبه پنجم کشور برسانند.

رئیس هیئت کشتی پهلوانی و ورزش باستانی و زورخانه‌ای شهرستان نهاوند گفت: سرپرست تیم اعزامی نهاوند را اباذر ابوالفتحی بر عهده داشت و تیم کشتی پهلوانی شهرستان نهاوند به نمایندگی از استان همدان در این مسابقات حضور یافت.

وی حمایت مسئولین ورزشی را از این تیم خواستار شد و افزود: استان همدان از دیرباز مهد پرورش کشتی‌گیران بوده است و اکنون نیز در شهرستان نهاوند، موقعیت خوبی برای احیاء و ارتقاء این ورزش پهلوانی وجود دارد.

شهبازی همچنین گفت: در هفته گذشته نیز در پنجمین دوره مسابقات زورخانه ای تیمی یادواره پهلوان محمد حسین قیاسی که با شرکت ورزشکارانی از شش استان کشور در نهاوند برگزار شد تیم این شهرستان به مقام قهرمانی رسید.

دیدگاه شما