تازه های سایت

کد مطلب: 21453
23. شهريور 1393 - 10:22
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور همدان گفت: کنار گذاشتن ریاست دانشگاه پیام نور ربطی به سخنرانی کارخانه ای نداشت
کنار گذاشتن ریاست دانشگاه پیام نور ربطی به سخنرانی کارخانه ای نداشت

به گزارش پایگاه خبری گرو، میثم رحیمی در گفتگو با صدای دانشجو ضمن اشاره به قطعی بودن تغییر در ریاست دانشگاه پیام نور از مدت ها قبل در مورد علت این برکناری گفت: علت اصلی کنار گذاشتن ریاست دانشگاه پیام نور راباید از دکتر فراهانی شنید اما شاید خواست نمایندگان یا خواست استانداری در این قضیه موثر بوده.

وی افزود: دانشگاه پیام نور همدان میزبان مسابقات ورزشی بسکتبال دانشجویان پسر دانشگاههای پیام نور بوده و ریاست دانشگاه هم از نماینده همدان در مجلس شورای اسلامی برای سخنرانی دعوت کرده بودند که دکتر کارخانه ای در این مراسم حاضر شدند و سخنرانی کردند واین قضیه هیچ ارتباطی به برکناری دکتر ظاهری ندارد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور همدان با اشاره به شنیدن زمزمه های تغییر ریاست دانشگاه از مدت ها قبل گفت: این قضیه باعث فعال شدن گروه های مختلف در دانشگاه به خصوص مخالفین دکتر ظاهری را فراهم آورد که باعث معرفی چهره های مختلف برای تصدی پست ریاست از جانب گروه های مختلف شد.

وی انتخاب دکتر گلشنی را باعث ایجاد ثبات در دانشگاه دانست و افزود: دکتر گلشنی گرایش سیاسی خاصی ندارند و در بین همه جناح ها چهره موجهی هستند و مورد احترام همه جناح ها می باشند.

رحیمی گفت: دکتر گلشنی کارنامه خوبی دارد و از نظر زیرساختی در مدیریت هایی که داشته اند نمره قابل قبولی می گیرند.

وی دوران مدیریت شش هفت ماهه دکتر ظاهری را مثبت ارزیابی کرد و ارتباط ایشان را با دانشجویان تشکل ها و کارمندان را خوب دانست و افزود: دکتر ظاهری در این مدت ثبات خوبی بر دانشگاه حاکم کرده بودند.

دیدگاه شما