تازه های سایت

کد مطلب: 21410
21. شهريور 1393 - 0:05
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: به بیرانوند تبریک می‌گویم که ستاره این بازی بود اما ما بدشانس بودیم.
خبرگزاری فارس: قلعه‌نویی: بیرانوند ستاره بازی بود/نمی‌دانم چرا بازیکنان ملی‌پوش ما عملکرد خوبی ندارند

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از خبرگزاری فارس،امیر قلعه‌نویی در نشست خبری بعد از دیدار تیم‌های نفت تهران و استقلال گفت: در ابتدای صحبت‌هایم دو تبریک به تیم نفت و تیم ملی والیبال می‌گویم. درباره بازی باید بگویم هفته قبل نباید می‌بردیم و بردیم اما این هفته هر کاری کردیم توپ ما درون دروازه نرفت و به بیرانوند تبریک می‌گویم که ستاره این بازی بود اما ما بدشانس بودیم توپ‌هایمان به تیرک خورد البته کیفیت زمین بد بود و حتی در این زمین برنده هم شدیم من این موضوع را گفتم اما در مجموع به بازیکنان دو تیم خسته نباشید می‌گویم و حق ما امروز باخت نبود و به منصورریان هم تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم استقلال در خصوص اینکه این تیم بازی‌های سختش در لیگ تازه شروع شده ، گفت: ما امسال هیچ تیمی را دست کم نمی‌گیریم چرا که همه تیم‌ها به هم نزدیک هستند و به مراتب بازی‌ها سخت‌تر می‌شود. اما در این بازی خوب بودیم اما بدشانس چرا که توپ‌های ما گل نشد و بیرانوند هم عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت.

وی ادامه داد: البته استقلال مقابل تیم‌های قوی‌تر بهتر بازی می‌کند و دیدید که در 8 بازی انجام شده ما 5 بازی میهمان بودیم و کیفیت زمین بازی با سایر زمین‌ها فرق می‌کند امیدوارم همه زمین‌ها ما مثل ورزشگاه آزادی باشد.

قلعه‌نویی اظهار داشت: در بازی امروز 3-4 بازیکن ما ضعیف بودند و دیدید که محسن فروزان کم‌کارترین بازیکن زمین بود آنهم در حالی که بیرانوند ستاره بود اما می‌بییند که بازیکنان ملی‌پوش ما هنوز به شرایط آرمانی نرسیدند و آماده نیستند و امیدوارم با آماده شدن آنها و اضافه شدن مصدومان شرایط تیم بهتر شود و بازی به بازی بهتر شویم. البته نبود میلاد فخرالدینی و یعقوب کریمی کار را برای ما سخت کرده بود.

وی در پاسخ به این سوال که چرا ملی‌پوشان این تیم که از جام جهانی برگشتند شرایط خوبی ندارند، خاطرنشان کرد: این موضوع برای من جای سوال دارد چرا که وقتی بازی‌های فیفا دی را می‌بینیم متوجه می‌شویم که بازیکنانی که در جام جهانی بازی کرده‌اند چقدر شرایط خوبی دارند اما نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که ملی‌پوشان ما عملکرد خوبی ندارند شما بروید درباره سایر تیم‌ها هم تحقیق کنیید و ببیند آنها در چه شرایطی هستند اما بازیکنان ما با قبل از چام جهانی فرق کرده‌اند و این موضوع برای همه ملی‌پوشان ایران است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه ستاره شدن امید ابراهیمی به ضرر این تیم است یا نه،‌گفت: ابراهیمی بازیکنی اخلاقی و فنی است و هر وقت او را می‌بینم افسوس می‌خورم که چرا او پیام صادقیان و محمدرضا خلعتبری در جام جهانی نبودند و فکر می‌کنم امروز او یکی از ستاره‌های ما بود چرا که هم شوت زد هم گل زد هم پاس داد و باید قبول کنیم که ابراهیمی کار چند بازیکن را انجام می‌دهد و از همه تشکر می‌کنم که امروز همه تلاش‌شان را کردند.

وی در ادامه صحبت‌هایش گفت: امروز با نبود بازیکنانی مثل فخرالدینی و کریمی مجبور شدیم جابجایی انجام دهیم و اگر بازیکنان مصدوم و محروم ما بودند شرایط ایده‌آلی داشتیم اما دیدید خسرو هم آماده نبود و من در مربیگری‌ام نشان دادم که هر بازیکنی آماده باشد او را به میدان می‌فرستادم.

قلعه‌نویی در پایان در خصوص داوری این بازی اظهار داشت: به داوران بازی خسته نباشید می‌گویم اما وقتی فیلم بازی را دیدم نظر نهایی می دهم. اعتقاد دارم در دقیقه 44 بر روی شهباز‌زاده پنالتی شد و گل دوم نفت هم از خطا روی رمضانی به وجود آمد که البته امیدوارم اشتباه کنم اما این باخت تقصیر ما بود نه داوری هر چند اگر پنالتی ما گرفته می شد شرایط فرق می‌کرد.

دیدگاه شما