تازه های سایت

کد مطلب: 21299
15. شهريور 1393 - 13:40
دو حادثه تصادف و آتش سوزی در 24 ساعت گذشته در شهرستان نهاوند یک کشته و چندین نفر مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری گرو، در تصادف محور نهاوند به روستای کوهانی یک نفر کشته و 5 نفر زخمی شدند.

فرمانده پلیس راه شهرستان نهاوند در تشریح حادثه گفت: دراین حادثه یک دستگاه موتورسیکلت و پیکان با یک دستگاه پژو پارس در حد فاصل روستای کوهانی به نهاوند به با یکدیگر برخورد کردند که در این حادثه یک سرنشین پیکان جان باخت.

وی گفت: در نتیجه این تصادف یک زن به نام منیر علی بخشی 55 سال جان خود را از دست و 5 نفر از مجروحان این حادثه توسط اورژانس فوریت های پزشکی به بیمارستان علیمرادیان نهاوند منتقل شدند.

نادری‌ با اشاره به علت حادثه افزود: تغییر مسیر ناگهانی موتور سیکلت و انحراف به چپ پیکان و برخورد با پ‍ژو پارس علت اصلی این حادثه است.

>>> نجات 14 نفر از خطر آتش سوزی مراتع

محمد تقی شهبازی رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان نهاوند در گفت و گو با خبرنگار سایت گرو، از امدادرسانی به 14 نفر از اهالی روستای چناری از توابع این شهرستان در جریان آتش‌سوزی مراتع خبر داد.

وی افزود: با دریافت گزارشی مبنی بر وقوع آتش‌سوزی در جنگل‌ها و مراتع روستای چناری اکیپ امداد‌ و‌ نجات پایگاه هلال احمر شهر فیروزان به محل آتش‌سوزی اعزام شد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان نهاوند گفت: دو نفر از اهالی روستا به دلیل قرارگرفتن در معرض آتش، به افت شدید فشارخون و تنگی نفس مبتلا شده بودند، که با انجام عمل احیاء قلبی و ریوی به وسیله امدادگران این جمعیت نجات یافتند.

وی اظهار کرد: امدادرسانی و ارائه کمک‌های اولیه به 12 نفر از دیگر اهالی روستای چناری با تلاش نجاتگران اعزامی جمعیت هلال احمر شهرستان نهاوند انجام شد و جمعی از اهالی این روستا، آب‌رسانی شدند.

شهبازی در پایان افزود: این عملیات با کمک نیرو‌های اعزامی از اداره منابع طبیعی و آتش‌نشانی شهرستان نهاوند برای کنترل حریق، انجام گرفت.

دیدگاه شما