تازه های سایت

کد مطلب: 21237
12. شهريور 1393 - 10:38
رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان نهاوند با اعلام برنامه های هفته تعاون از برپایی نمایشگاه توانمندی های این بخش خبر داد.

DSC05324

 فرهاد جهانیان در گفت و گو با خبرنگار سایت گرو، گفت: هفته تعاون در واقع تمرین و حرکت برای قرار گرفتن در مسیر توسعه و تعالی ضمن ممارست و تلاش مجدانه برای در کنار هم بودن و با هم بودن تا رسیدن به سر منزل مقصود است.

وی گفت: همه ساله از 12 تا 19 شهریور به عنوان هفته شناخته می شود که در طول این هفته برنامه های مختلفی در حوزه تعاون در سطح شهرستان برگزار می شود.

رئیس اداره تعاون شهرستان نهاوند گفت: دیدار کارکنان و تعاونگران شهرستان نهاوند با امام جمعه و فرماندار، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران شهرستان، نصب بنر در سطح شهر و سر درب شرکتهای تعاونی ،برگزاری نمایشگاه توانمندیهای بخش تعاون، حضور تعاونگران و پرسنل اداره در نماز جمعه و سخنرانی ریاست اداره در خطبه های قبل از نماز جمعه از مهمترین برنامه های هفته تعاون در شهر نهاوند خواهد بود.

وی افزود: برگزاری مسابقه هفته تعاون، بازدید از تعاونیهای موفق به همراه مسئولین شهرستانی و شرکت در مراسم پایانی جشنواره تجلیل از تعاونیها و کار آفرینان برتر استان در شهر همدان از دیگر برنامه های هفته تعاون در شهرستان نهاوند می باشد .

>>> برپایی نمایشگاه توانمندی های بخش تعاون شهرستان نهاوند

رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی نهاوند از برپایی نمایشگاه توانمندیهای بخش تعاون در این هفته خبر داد و گفت: به مناسبت فرارسیدن ایام هفته تعاون نمایشگاهی از 12 لغایت 19 شهریور ماه با حضور شرکتهای تعاونی در گرایشهای مختلف اقتصادی از جمله تولیدی، کشاورزی  صنعتی، معدنی ،اعتباری ،حمل ونقل ،مسکن و.... درشهرستان نهاوند برپا خواهد شد.

وی افزود: در این نمایشگاه تعاونیهای تحت نظارت اداره تعاون به معرفی و عرضه محصولات تولیدی و خدمات قابل ارائه خود خواهند پرداخت و سعی بر این است که برخی واحدهای خصوصی فعال در شهرستان نیز برای اولین بار در این نمایشگاه در کنار تعاونیها حضور داشته باشند.

جهانیان اظهار کرد: در ایام برگزاری نمایشگاه اجناسی که توسط واحدها بفروش خواهند رسید شامل تخفیف قیمتی خواهند بود.لذا از کلیه علاقه مندان و همشهریان عزیز دعوت بعمل می آید تا از نمایشگاه بازدید کنند.

روز شمار هفته تعاون در شهرستان نهاوند :

ردیف

تاریخ

نام روز

1

12/6/93

تعاون ، امام ، میثاق با ولایت

2

13/6/93

تعاون ، عدالت اجتماعی و رفاه پایدار

3

14/6/93

تعاون ، معنویت و همبستگی اسلامی

4

15/6/93

تعاونیهای برتر تدبیری برای امید به آینده بهتر

5

16/6/93

تعاون ، کار آفرینی ، اشتغال و حمایت از تولید ملی

6

17/6/93

تعاون ، عزم ملی و مدیریت جهادی در اقتصاد مقاومتی

7

18/6/93

تعاون ، فرهنگ و کیان خانواده مشارکت اقتصادی و بهبود معیشت

8

19/6/93

برگزاری مراسم نهمین جشنواره تعاونیهای برتر

دیدگاه شما