تازه های سایت

کد مطلب: 21206
11. شهريور 1393 - 10:02
تبدیل نهاوند به منطقه ویژه اقتصادی، ارسال پیامک و ابراز همدردی با خانواده های داغدیده و ...، از مهمترین شگرد های تبلیغاتی کاندیداهای انتخابات میاندوره ای مجلس در نهاوند است.

نهاوند آماده برگزاری انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی

به گزارش پایگاه خبری گرو، تا 30 آبان ماه که انتخابات میاندوره ای مجلس در نهاوند برگزار میشود، بیش از 2ماه باقی مانده اما تبلیغات زودهنگام کاندیداهای احتمالی ازهم اکنون شروع شده و با شدت هم ادامه دارد.

>>> یکی از کاندیداهای احتمالی چند روز پیش با برگزاری جلسه ای در یکی از منازل شهرستان نهاوند فعالیت خود را بیش از پیش برای شرکت در انتخابات شدت بخشید و حتی شنیده میشود که اعضای ستاد خود را نیز انتخاب کرده است.

>>> نمایندگان یکی از کاندیداهای انتخابات میاندوره ای مجلس در نهاوند با حضور در چند روستا به مردم و معتمدان خود در این روستا ها دیدار کرده و برای دیدارهای بعدی با آنها هماهنگی کردند.

>>> یکی از کاندیدا های انتخابات میاندوره ای نهاوند تصاویری از خود در کنار چهره های شاخص اصلاح طلب و اصول گرا را در سطح شهر نهاوند منتشر کرده است.

>>> این تلاشهای انتخاباتی در حالی در شهر و روستاهای نهاوند پیگیری می‏شود که عده ی محدودی بنا به دلایل مختلف از جمله احتمال رای نیاوردن کاندیدای مورد نظرشان اصل برگزاری انتخابات را منکر میشوند.

>>> تبدیل نهاوند به منطقه ویزه اقتصادی یکی از وعده هایی بود که یکی از کاندیداها در یکی از روستاهای بخش مرکزی نهاوند به طرفدارانش داده بود و گفته بود در صورتی که مردم به من رای بدهند شهرستان نهاوند را به منطقه ویژه اقتصادی تبدیل می کنم و باعث رونق کسب و کار در شهرستان نهاوند می شوم.

>>> یکی دیگر از کاندیدای انتخابات میاندوره ای مجلس در نهاوند در مراسم ختم حضور یافته و با انتشار اعلامیه ای با بازماندگان ابراز همدردی کرده است.

>>> در بروشوری که یکی از کاندیداها توزیع کرده بعضی از علما را آیت الله خوانده در صورتی که تهیه کنندگان این بروشور می توانستند با یک جستوی ساده اینترنتی متوجه شوند که شخص مورد نظر حجت الاسلام است نه آیت الله .

>>> ارسال پیامک به مناسبت روز دختر یکی دیگر از شگرد های تبلیغاتی کاندیداهای نمایندگی نهاوند در مجلس شورای اسلامی است.

>>> حضور کاندیداهای انتخاباتی در مراسم تشییع پیکر شهید طیب خرم آبادی در نوع خود نیز یکی از شگرد های انتخاباتی آنها بود.

شهرستان نهاوند با انتخاب مهدی سنایی به عنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه چند ماهی است فاقد نماینده در مجلس شورای اسلامی است.

انتخابات میاندوره ای مجلس در نهاوند در تاریخ 30 آبان سال جاری برگزار می شود و ثبت نام از کاندیداها 22 شهریور آغاز می شود.

دیدگاه شما