تازه های سایت

کد مطلب: 21084
4. شهريور 1393 - 13:46
فرمانده سپاه نهاوند گفت: گردان های بیت المقدس و بسیجیان شهرستان نهاوند روز جمعه با شرکت در راهپیمایی، حمایت خود را از مردم بی دفاع غزه اعلام می کنند.

DSC04136

کامران کریمی در گفت و گو با خبرنگار سایت گرو، گفت: با توجه به جنایات بزرگ رژیم صهیونیستی در قتل عام مردم بی دفاع و مظلوم و کودکان و زنان فلسطینی در نوار غزه، بسیجیان گردان های بیت المقدس شهرستان نهاوند، روز جمعه ساعت 11 به سمت مصلای نماز عبادی سیاسی جمعه راهپیمایی می کنند.

وی اظهار کرد: تعداد 6 گردان بیت المقدس و بسیجیان شهرستان نهاوند روز جمعه از مقابل مسجد شهید حیدری نهاوند راهپیمایی خود در حمایت از مردم غزه به سوی مصلی نماز جمعه شروع خواهند کرد.

فرمانده سپاه نهاوند گفت: سکوت شورای امنیت در قبال جنایات صهیونیست ها در غزه آزار دهنده است و سکوت شان خیانتی آشکار برای جوامع بشری است.

وی افزود: همه مردم آزاده جهان خصوصا مسلمانان باید برای حمایت و دفاع از مردم مظلوم غزه به پا خیزند.

کریمی سکوت مدعیان حقوق بشر در مقابل این جنایت‌ها را موجب گستاخی بیشتر صهیونیست ذکر کرد و یادآور شد: این سکوت شرم‌آور است.

وی با تاکید بر اینکه تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه با حمایت های آمریکا صورت می گیرد، یادآوری کرد: اسرائیل در این حملات از انواع سلاح های ممنوعه و غیر متعارف که آمریکا در اختیار این دولت نامشروع گذاشته علیه مردمی بی دفاع و مظلوم غزه استفاده می کند.

فرمانده سپاه نهاوند بیان داشت: سکوت مجامع بین‌المللی و دول مدعی حقوق بشر و انفعال دول عربی-اسلامی رنج و محنتی است که کودکان معصوم و مادران مظلوم غزه تحمل می‌کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما