تازه های سایت

کد مطلب: 21061
3. شهريور 1393 - 23:04
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در تشریح دلایل تساوی خانگی تیمش برابر پدیده غیبت برخی بازیکنان کلیدی را به عنوان اصلی‌ترین دلیل معرفی کرد و گفت: واقعیت این است که دست و بال من برای چیدن ترکیب بسته است اما همچنان به آینده این تیم امیدوارم و مطمئن هستم در هفته‌های آینده با برطرف کردن مشکلات می‌توانیم نتایج قابل قبولی کسب کنیم.

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از مهر، علی دایی که پس از تساوی یک بر یک دوشنبه تیمش برابر پدیده مشهد با خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی گفتگو می کرد ضمن بیان این مطلب افزود: فکر کنم بازی بدی را تماشاگران شاهد نبودند. نیمه اول بازی متعادلی بود که پدیده خوب بازی کرد و ما یک گل بد خوردیم که نمی دانم اسمش را چه بگذارم.

وی افزود: گلی که دریافت کردیم و فضایی که روی سکوها وجود داشت به بازیکنان ما فشار زیادی وارد کرد اما تبریک می گویم به بازیکنانم که توانستند بازی خوبی را به نمایش بگذارند و تیم پدیده را در زمین خودش نگه داشتند. با این حال حق ما پیروزی در این بازی بود اما متاسفانه این بازی هم مثل دیدار گذشته کمی بدشانسی آوردیم و نتوانستیم از موقعیت هایی که داشتیم به گل برسیم.

دایی با اشاره به شعارهایی که هواداران این تیم در طول بازی سردادند گفت: از هواداران پرسپولیس می‌خواهیم که حمایت کنند. اگر قرار باشد که با یک گل ناحق از دقیقه 40 شروع کنند به شعار دادن علیه تیم دیگر چیزی برای بازیکنان باقی نمی ماند.

وی افزود: سالهاست سکوهای ما دچار مشکلات حاشیه‌ای هستند و برخی روی سکوها خط و ربط می گیرند. طبیعتا مدیریت باشگاه به این مسئله رسیدگی خواهد کرد. لیدری که با هزینه باشگاه می آید شهرستان باید فقط تیم را تشویق کند و وظیفه ای غیر از این ندارد. اگر ما همه همدل نباشیم و در یک مسیر گام برنداریم پرسپولیس ضربه می خورد. وقتی پرسپولیس لطمه بخورد حتما مردم ضربه می خورند. تماشاگران ما فهم بالایی دارند اما برخی جوان ها احساسی هستند و از دیگران خط می گیرند.

دایی در مورد اظهار نظرهایی که این روزها از سوی پیشکسوتان این باشگاه علیه نتایج تیم مطرح شده است گفت: مردم این افراد را می شناسند. ای کاش کارنامه مربیگری آنها مشخص بود بعد در مورد پرسپولیس صحبت می کردند. من امروز پنج بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشتم. وقتی این بازیکنان نیستند من کاری نمی توانم بکنم. ما در نیمه دوم خوب عمل کردیم و می توانستیم پیروز باشیم اما کمی هم بدشانسی آوردیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اظهارات مرزبان که عنوان کرد پرسپولیس با دایی به کورس قهرمانی برمی گردد گفت: ایشان به من لطف دارند و چون در پرسپولیس کار کرده اند شرایط را درک می کنند. من چسبیده به پرسپولیس نیستم و چون از من دعوت کرده بودند به پرسپولیس آمدم.

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: اگر این پیشکسوتان حرفی بزنند که به درد ما بخورد ما استفاده می کنیم. تخریب کردن راحت است اما اگر حرف خوبی بزنند ما هم استفاده می کنیم. بروید بررسی کنید ببینید برخی از آقایان کجا مربیگری کرده اند و چه نتایجی گرفته اند اما می آیند اظهار نظر فنی می کنند. آنها از مشکلات این تیم خبر ندارند. هر جا می رویم می گویند گرانترین مربی و بازیکنان میلیاردی. اما آیا کسی می داند که این بازیکنان تا این لحظه حتی یک ریال هم دریافت نکرده اند؟

علی دایی ادامه داد: الان هفته پنجم تمام شده است اما تا حالا بازیکنان ما چیزی نگرفته اند که بخواهند اینگونه علیه آنها صحبت کنند. مشکلات زیادی داریم اما تا الان سکوت کرده ایم. اگر راجع به مسائل کوچکی صحبت کنیم ما را محروم می کنند. امروز حق ما مساوی نبود اما نمی توانیم کاری کنیم. ما خیلی بهتر از بازیهای قبلی کار کردیم. البته چند اشتباه بد داشتیم و موقعیت هایی که برای حریف ایجاد شد به خاطر اشتباه خودمان بود. برخی چیزها از دست علی دایی و کادرش خارج است.

دایی در مورد اینکه به نظر می رسد پرسپولیس یارگیری خوبی انجام نداده است گفت: ما روی چند بازیکن تا دقیقه 90 هم حساب کردیم اما وقتی نمی آیند من که نمی توانم به زور یک بازیکن را نگه دارم. پولادی با باشگاه قرارداد دارد اما نیامده. این هم تقصیر علی دایی است؟ ما 15 بازیکن بزرگسال رد کردیم که اومانا هم یکی از آنها بود. ما مشکلات زیادی داریم که باید برطرف شود.

وی افزود: الان در دنیای فوتبال جناح های چپ و راست تاثیر زیادی در روند بازی دارند اما پرسپولیس در این بخش مشکل دارد. من بازیکنانی را ندارم که می توانستند در کناره ها به ما کمک کنند. الان علی عسگر، دغاغله، نوروزی و .. را در اختیار ندارم. دست و بال من بسته است اما به آینده تیم امیدوارم.

علی دایی در مورد وضعیت مهرداد پولادی گفت: من هم در خبرها خوانده ام که ایشان به قطر رفته اند و قرارداد بسته اند. از وضعیت کریم انصاریفرد هم خبر ندارم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد عملکرد تیم پدیده هم گفت: با اینکه این تیم از لیگ دسته اول آمده اما تا اینجای کار نتایج خوبی گرفته و می تواند نماینده شایسته ای برای مشهد باشد. آنها بازیکنان خوبی دارند و کاملا هماهنگ کار می کنند. کار هجومی این تیم عالی است و قطعا یکی از تیم های خوب امسال خواهد بود.

دایی در مورد احتمال حضور محسن خلیلی در پرسپولیس گفت: تا این لحظه هیچ صحبتی در مورد این بازیکن با من نشده است.

علی دایی در مورد استفاده از بازیکنان جوان تیمش خصوصا افشین اسماعیل زاده گفت: این بازیکن مستعد است اما چند سال از فوتبال ما دور بوده و در فوتبال ایران حضور نداشته است. او رفته رفته بهتر می شود و اگر فشار از روی تیم برداشته شود به این بازیکن و سایر جوانها فرصت خواهیم داد.

دیدگاه شما