تازه های سایت

کد مطلب: 20985
31. مرداد 1393 - 16:34
امام جمعه نهاوندگفت: دولتمردان ایران باید همچنان و مانند گذشته از موضع قدرت و مقاومت با آمریکا مذاکره کنند.

امام جمعه نهاوند

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: در مذاکره آینده اگر ما در مقابل زورگویی و تهدیدات بی اساس دشمنان، کوتاه بیایم و عقب نشینی کنیم آنها جلو می آیند و کشور و ملت ایران را زمین گیر می کنند.

وی افزود: دولتمردان ایران باید همچنان و مانند گذشته از موضع قدرت و مقاومت با آمریکا مذاکره کنند و به هیچ وجه از مواضع و برنامه های بر حق ایران عقب نشینی نکنند تا آنها مجبور به عقب نشینی و پذیرفتن خواسته های برحق ایران و ملت ایران باشند.

امام جمعه نهاوند با اشاره به اینکه دشمنی و کینه آمریکا با ملت ایران پایانی ندارد چون آمریکا با اصل انقلاب مشکل دارد، گفت: در مذاکرات هسته ای ایران اسلامی به تمام معاهدات و وظایف خود بر اساس توافق نامه ها عمل کرده اما آمریکا همچنان بهانه جویی و لجاجت می کند.

وی اظهار کرد: امریکا و استکبار جهانی با هدف سلطه بر خاورمیانه و تامین امنیت رژیم صهیونیستی ملت های مسلمان را به جان هم انداخته و از این راه در پی تحقق منافع شوم خود هستند.

حجت الاسلام مغیثی افزود: ملت های مسلمان باید وحدت خود را در مقابل دشمنان اسلام حفظ کنند چون تنها راه حل نا آرامی های خاورمیانه وحدت در مقابل توطئه های رژیم صهیونیستی است.

وی عنوان کرد: امریکا و رژیم صهیونیستی با تجهیز گروهک تروریستی داعش، انها را به جان مسلمانان انداخته و این گروهک با نام اسلام دست به جنایات فجیعی در منطقه زده است که همه این ها به نام اسلام تمام می شود در حالی که دین اسلام در واقع دین صلح و دوستی است.

امام جمعه نهاوند با اشاره با سالروز شهادت امام ششم شیعیان گفت: امام صادق (ع) بهترین الگو برای تربیت اخلاقی و علمی نسل فرهیخته و اندیشمند در جهان اسلام است که تبیین زوایای شخصیتی امام صادق علیه السلام مهمترین رسالت متولیان فرهنگی است.

وی گفت: برپایی حوزه های علمیه ما به برکت وجود امام صادق(ع) است زیرا این امام عزیز به بحث علم آموزی توجه ویژه ای داشتند و تربیت چندین هزار نفر عالم گواه این ادعاست.

حجت الاسلام مغیثی با تشکر از مردم نهاوند به خاطر حضور پر شور در مراسم تشییع پیکر شهید طیب خرم آبادی شهید تازه تفحص شده این شهرستان گفت: مردم ولایت مدار نهاوند بار دیگر ثابت کردند که پای انقلاب و ارزش های آن ایستاده اند و شهدا را چشم و چراغ انقلاب می دانند.

دیدگاه شما