تازه های سایت

کد مطلب: 20945
30. مرداد 1393 - 12:57
امام جمعه نهاوند گفت: ولایت مداری و تبعیت از ولی فقیه پیام خون شهدا است.

479158

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت الاسلام والمسلمین مغیثی در مراسم تشییع پیکر شهید طیب خرم آبادی شهید تازه تفحص شده نهاوند گفت: شهدا و رزمندگان در ایام شکوهمند و سراسر افتخار دفاع مقدس با از جان گذشتگی و ایثار توانستند دین مبین اسلام و ارزش‌های والای آن را زنده نگاه دارند و امروز این وظیفه‌ای است که بر عهده ملت ایران قرار دارد.

وی با بیان اینکه این شهید گرانقدر در کسوت روحانیت بوده افزود: باعث افتخار روحانیت است که این شهید بزرگوار یک روحانی بوده چون شهرستان نهاوند با تقدیم 16 شهید روحانی مانند شهید حیدری و قدوسی اوج اعتقاد خود به نظام مقدس اسلامی را نشان داده است.

امام جمعه نهاوند با بیان اینکه تنها راه تداوم راه شهدا، تضمین عزت و سرافرازی ایران اسلامی، تبعیت از ولی‌ امر مسلمین جهان و الگو قراردادن سیره شهداست، اضافه کرد: شهادت بزرگترین فیض و رحمت الهی است که نصیب انسان‌های بزرگ می‌شود و فضیلتی است که هیچ یک از فضایل انسانی به پای آن نمی‌رسد.

وی گفت: اقتدار، عزت و عظمت جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا و حضور و مقاومت همیشگی ملت در تمام دورانها و تبعیت از مقام معظم رهبری است.

مغیثی افزود: به برکت خون شهدا و خانوادههای آنان امروز ايران اسلامي بيمه شده و ولایت‌مداری، پیام اصلی شهدا و حفظ ارزش‌های اسلامی، آرمان شهداست.

وی بیان داشت: در کشوری که ولایت فقیه در آن وجود داشته باشد، هیچ‌ دشمنی نمی‌تواند آن را به زانو در آورد و موجب شکست آن نظام شود.

پیکر مطهر شهید طیب خرم آبادی از شهدای دوران دفاع مقدس امروز با حضور آحاد مختلف مردم، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، مسوولان و نیروهای نظامی و انتظامی از میدان ابوذر نهاوند تشییع و سپس در بهشت زهرای شهر نهاوند به خاک سپرده شد.

دیدگاه شما