تازه های سایت

کد مطلب: 20815
25. مرداد 1393 - 10:28
اولین مجمع بسیج شهرستان نهاوند در سال 93 در کانون شهید باهنر نهاوند برگزار شد.

DSC04402

به گزارش پایگاه خبری گرو، اولین مجمع بسیج شهرستان نهاوند در سال 93 با هدف بهره گیری از توان نخبگان و افراد مطرح در عرصه های فرهنگی ، اجتماعی ، سیاسی ، اقتصادی و آموزشی در کانون شهید باهنر این شهرستان برگزار شد.

غلامرضا رستمی رئیس مجمع بسیج شهرستان نهاوند در این نشست گفت: برگزاری این مجمع به منظور مشارکت حداکثری صاحبنظران و اندیشمندان بسیجی در اداره و تقویت و پیشبرد همه جانبه بسیج ، کمک به کارآمدسازی نظام اسلامی از طریق مشارکت صاحبنظران در ارائه راهکارهای اجرایی ، حمایت و پشتیبانی از اقدامات سازنده و ارزش مدار مسئولین اجرایی می باشد.

وی بیان کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگ باید مطالبات ایشان به فرهنگ عمومی تبدیل شود چون هروقت مطالبات ایشان به عنوان فرهنگ عمومی معرفی شد کشور پیشرفت کرد مانند موضوع هسته ای که تبدیل به یک فرهنگ عمومی شد و ما در این زمینه پیشرفت های زیادی کردیم.

رئیس مجمع بسیج شهرستان نهاوند افزود: با تشکیل مجمع بسیج نیاز به حمایت مسئولان داریم که بتوانیم اهداف مجمع را پیش ببریم و کار مجمع شناسایی آفتهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، آموزشی، امنیتی و بهداشتی است.

رستمی بیان داشت: تولید فکر ، ایده ، تبیین و ایجاد درک مشترک از گفتمان ولایت، ارائه راهکار برای تحقق اهداف و ماموریتهای بسیج و کمک به تحقق جامعه اسلامی در چارچوب تدابیر ولی امر مسلمین با همفکری نظام مند صاحب نظران بسیجی و وفاداران به اتقلاب اسلامی از اهداف کارگروههای تخصصی این مجمع می باشد.

وی جنگ امروز استکبار جهانی با ملت ایران را جنگ نرم و فرهنگی عنوان و خاطر نشان کرد: پس از جنگ 8ساله دشمن فهمید که در این عرصه شکست خورده و به دنبال ترویج برنامه های فرهنگ غربی از طریق رسانه های مختلف افتاد تا بتواند از این طریق در ذهن جوانان ایرانی رسوخ کند غافل از اینکه این جوانان با فرهنگ بسیجی و عاشورایی تربیت شده و پیرو رهبر کبیر و فرزانه خود هستند  و با تحصیل در دانشگاه ها در مقاطع عالی به دنبال رشد و پیشرفت کشور در تمامی زمینه ها اعم از علمی ، فرهنگی و دینی هستند.

رئیس مجمع بسیج شهرستان نهاوند با اشاره به دغدغه مقام معظم رهبری مبنی بر تهاجم فرهنگی دشمنان گفت: سال جاری به نام سال اقتصاد و فرهنگ از سوی مقام عظمای ولایت نام گذاشته شده است، که نشان از اهمیت ویژه این دو معقوله با توجه به شرایط حساس کنونی کشور دارد و باید در جهت عملیاتی شدن فرمایشات مقام معظم رهبری حرکتی عملیاتی و بسیجی وار داشته باشیم.

رستمی افزود: تمام اهداف دشمن از ایجاد جنگ نرم نشانه گرفتن بنیان خانواده ها و رواج دادن سبک زندگی غربی در بین خانواده های ایرانی اسلامی است، که تنها راه برخورد با این رویه روی آوردن به برنامه های فرهنگی و قرآنی است که توسط بسیج و هیئات مذهبی انجام می شود.

دیدگاه شما