تازه های سایت

کد مطلب: 20808
25. مرداد 1393 - 9:31
هفته سوم از مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن اصفهان و برتری تیم نفت تهران برابر صنعتی خوزستان به پایان رسید. پرسپولیس و نفت تهران که نمایندگان ایران در لیگ قهرمان آسیا هستند، با کسب نخستین برد خود در لیگ چهاردهم، از جمع تیم‌های قعرنشین لیگ فاصله گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از مهر، هفته سوم از رقابتهای لیگ برتر باشگاه‌های کشور عصر امروز جمعه با برگزاری دو دیدار به پایان رسید که در تهران، تیم فوتبال پرسپولیس با یک گل برابر ذوب‌آهن اصفهان به پیروزی دست یافت تا نخستین پیروزی خود در لیگ چهاردهم را تجربه کند.

در این بازی که با قضاوت تورج حق‌وردی در ورزشگاه آزادی برگزار شد، مهدی طارمی در دقیقه 72 گل برتری تیم فوتبال پرسپولیس را به ثمر رساند.

با این برد تیم فوتبال پرسپولیس از قعرجدول مسابقات لیگ نجات یافت و به رده هشتم صعود کرد. البته تیم ذوب‌آهن که هدایت آن برعهده یحیی گل‌محمدی سرمربی پیشین پرسپولیس بود، با کسب یک امتیاز از 3 مسابقه خود در لیگ چهاردهم، به قعر جدول سقوط کرد.

در دیگر مسابقه برگزار شده، تیم فوتبال نفت در زمین صنعتی خوزستان به پیروزی 2 بر یک دست یافت. کمال کامیابی‌نیا (54) و دیوید ویکروم (87) برای نفت تهران و موسی کولیبالی (85) برای صنعتی خوزستان در ابن بازی گل زدند. این نخستین برد تیم نفت در چهاردهمین دوره لیگ برتر بود.

جدول رده‌بندی لیگ برتر:
1- سپاهان اصفهان 9 امتیاز
2- تراکتورسازی تبریز 7 امتیاز
3- فولادخوزستان 6 امتیاز - تفاضل گل 2+
4- استقلال تهران 6 امتیاز - تفاضل گل صفر
5- پدیده مشهد 5 امتیاز
----------------------------------------
14- نفت مسجد سلیمان 2 امتیاز
15- صنعتی خوزستان یک امتیاز - تفاضل گل 2- (2 زده - 4 خورده)
16- ذوب‌آهن اصفهان یک امتیاز - تفاضل گل 2- (یک زده - 3 خورده)

دیدگاه شما