تازه های سایت

کد مطلب: 20725
21. مرداد 1393 - 9:00
مدیر آموزش و پرورش نهاوند گفت: بیش از 370 مسافر فرهنگی در مدارس نهاوند اسکان یافتند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، علیرضا تکلو در ستاد اسکان شهرستان نهاوند گفت: از ابتدای تیرماه سال جاری تاکنون بیش از 370 نفر از مسافران فرهنگی در قالب 65 خانوار در مدارس این شهرستان اسکان داده شده اند .

وی افزود: در تابستان امسال 20 کلاس و خوابگاه در دو آموزشگاه شبانه روزی با تجهیزات مناسب برای اسکان مسافران فرهنگی تجهیز شد تا که از ابتدای تابستان آماده پذیرش مسافران شوند .

مدیر آموزش و پرورش نهاوند اظهار کرد: به جز این دو مرکز شبانه روزی، خانه معلم این شهرستان نیز با امکانات مطلوب مهیای پذیرش همکاران و دیگر مسافران در فصل تابستان است.

تکلو گفت: بیشترین حجم مسافر در تابستان امسال مربوط به عید سعید فطر بود که طی این مدت تعداد زیادی مسافر که از شهرستان بازدید داشتند در مدارس اسکان داده شدند .

وی افزود: با توجه به اینکه سراب گیان به عنوان یکی از مراکز گردشگری طبیعی این شهرستان مورد بازدید اکثر مسافران قرار می گیرد لذا به منظور رفاه بیشتر آنان یک آموزشگاه در سطح شهر گیان آماده اسکان بود تا در صورت نیاز مورد استفاده قرار گیرد.

مدیر آموزش و پرورش نهاوند گفت: با توجه به اینکه دور جدید سفرهای تابستانی در شهریور ماه نیز ادامه خواهد یافت لذا ستاد اسکان این شهرستان تا دهه سوم شهریور آماده اسکان مسافران می باشد.

دیدگاه شما