تازه های سایت

کد مطلب: 20614
16. مرداد 1393 - 8:27
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند گفت: 200 پایگاه فرهنگی و ورزشی در طرح اوقات فراغت نهاوند زیر نظر 36 هیئت ورزشی فعالیت می کنند.

http://garoo.ir/wp-content/uploads/2013/11/79089995496862499546.jpg

سعید کولیوند در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری گرو، گفت: توسعه ورزش در جامعه و ایجاد زمینه مناسب برای پر شدن اوقات فراغت جوانان موجب توانمند شدن اراده‏‌ و انگیزه و روح و جسم جوانان می‌شود و مانعی بزرگ برای بروز آسیب های اجتماعی در بین جوانان است.

 وی اظهار داشت:فصل اوقات فراغت بهترین موقعیت برای شناسایی استعدادهای نخبه ورزش است و به همین دلیل فعالیت پایگاه های ورزشی طرح اوقات فراغت در چهار رده سنی پایه به انجام می رسد.

کولیوند بیان کرد: امسال بیش از پنج هزارنفر از جوانان و نوجوانان شهرستان نهاوند در برنامه های غنی سازی اوقات فراغت که در سطح 200 پایگاه ثابت و سیار از سوی اداره ورزش و جوانان شهرستان دایر شده، شرکت کرده اند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند افزود: در این طرح 100 مربی با دانش، کار آموزش و هدایت جوانان و نوجوانان را بر عهده دارند و سعی بر این است که حضور افراد در این طرح مقطعی نباشد و از ظرفیت های عظیم قشر جوانان و نوجوان در طول سال بهره مند شویم.

وی افزود: این کلاس ها زیر نظر 36 هئیت ورزشی برگزار می شود و اداره ورزش و جوانان نیز به عنوان متولی روی پایگاه ها و کلاس های آموزشی نظارت دقیقی خواهد داشت.

کولیوند گفت: برنامه‌های ورزشی طرح اوقات فراغت در سنین پایه اعم خردسالان، نونهالان، نوجوانان و جوانان اجرا می شود تا از این مهم مناسب در مسیر استعدادیابی با هدف توسعه ورزش قهرمانی به خوبی بهره برداری شود.

دیدگاه شما