تازه های سایت

کد مطلب: 20566
13. مرداد 1393 - 13:04
بعد از مطرح شدن دروغین ثبت نام اینترنتی برای اعزام مدافعان حرم به عراق، فردی ناشناس اقدام به توزیع فرم ثبت نام برای دفاع از حرم امامان شیعه در تهران کرده است.

فرم‌ ثبت‌نام‌ برای‌ اعزام‌ به‌ جنگ‌ با‌ داعش را پر نکنید

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از شبکه اطلاع رسانی دانا، بعد از حملات گروهک تکفیری - بعثی داعش به حرم امامان شیعه، مسئله ثبت نام اینترنتی برای اعزام متقاضیان دفاع از حریم تشیع از سوی برخی منابع ناشناس و سایت‌ها مطرح شد که مسئولان کشوری بلافاصله موضع گرفته و این اقدامات را خلاف قانون و نادرست خواندند.

اما در همین رابطه اخیراً فردی با هویت ناشناس فرم‌هایی را در مناطقی از شهر تهران توزیع کرده که در آن از مردم خواسته شده تا اطلاعات خصوصی و فردی خودشان را به طور کامل در این فرم ها جهت اعزام به عراق قید کنند.

در این فرم از متقاضیان خواسته شده تا بندهای موجود را به دقت پر کنند که در این میان اطلاعات خانوادگی،‌ سوابق شغلی، وابستگی نظامی و ... وجود دارد که حتماً باید توسط درخواست کننده به طور صحیح تکمیل شود.

این فرد ناشناس مدعی شده که افراد پس از تکمیل فرم مذکور و گزینش نیروها به عراق اعزام می‌شوند و نیروها پس از گذراندن آموزش های مربوطه برای دفاع از عتبات عالیات در عراق مستقر می‌شوند.

همچنین فرد مذکور مدعی شده با برخی نهادهای مسئول در این موضوع در ارتباط است ولی در این خصوص مدرکی ارائه نکرده این در حالی است که هیچ نهادی در کشور نیز چنین اقداماتی را تایید و عنوان نکرده است.

به نظر می‌رسد برخی افراد سودجو در صدد جاسوسی و بهره برداری از اطلاعات خصوصی مردم برای اهداف نامشخص مشکوک هستند و قصد دارند از روحیه مذهبی و غیرت دینی مردم سوء استفاده کنند.

پیش از این هم برخی از سایت ها که سرور آنها در خارج از کشور قرار داشت، با دریافت اطلاعات شخصی مردم به بهانه مبارزه با داعش، از مردم ایران جاسوسی کردند، از این رو انتظار می‌رود مسئولان و مردم هوشیاری لازم را نسبت به این موضوع داشته و نهادهای مربوطه اقدامات لازم را جهت مقابله با سوجویان انجام دهند.

دیدگاه شما