تازه های سایت

کد مطلب: 20508
11. مرداد 1393 - 10:09
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: طرح قرآنی ۱۴۴۸در شهرستان نهاوند درحال برگزاری است.

حجت الاسلام حسین گروسی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری گرو، گفت: این طرح قرآنی با محوریت حفظ موضوعی آیات قرآن، تفسیر موضوعی از اصول دین، سبک زندگی اسلامی و قرآن‌شناسی برگزار می‌شود.

وی افزود: طرح قرآني 1448 از 22خرداد تا 16شهريورماه پيرامون آيات مربوط به سبك زندگي اسلامی در شهرهای نهاوند، برزول و گیان درحال برگزاری است.

گروسی بیان کرد: دراین طرح قرآن آموزان ضمن حضور در دوره آموزشی با حضور در آزمون پایانی گواهینامه طرح را دریافت خواهند کرد.

وی اظهار کرد: این طرح با همکاری تبلیغات اسلامی نهاوند در مؤسسات قرآنی، خانه های قرآن شهری و روستایی این شهرستان در حال اجرا است.

گروسی خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ قرآنی، تفکر و تدبر بیشتر اقشار جامعه به ویژه قشر نوجوان و جوان در آیات قرآن کریم از اهداف مهم طرح قرآنی 1448است.

وی هدف از اجرای طرح 1448 را گامی مثبت در جهت ارتقاء سطح فرهنگی و هنری شرکت کنندگان عنوان کرد و افزود: این دوره ها می تواند زمینه جذب جوانان و نوجوانان به مساجد و غنی سازی اوقات فراغت این قشر و مقابله با هجمه فرهنگی دشمنان را فراهم سازد.

وی افزود: از جوایز ارزنده این طرح بزرگ می‌توان به اهدای 5 هزار کمک هزینه سفر زیارتی مکه مکرمه و عتبات عالیات اشاره کرد.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوندگفت: درماه مبارک رمضان اهم فعالیت های قرآنی ازقبیل جلسات جزء خوانی، دوره های تفسیر، محافل انس با قرآن کریم، کلاس های آموزش روخوانی و روانخوانی با محوریت مراکز و موسسات مجوزدار این اداره انجام شد.

دیدگاه شما