تازه های سایت

کد مطلب: 20503
11. مرداد 1393 - 9:07
امام جمعه نهاوند گفت: رژیم صهیونیستی پایگاه نامشروع منافع استکبار جهانی آمریکا در منطقه خاورمیانه است که با تجهیز کردن آن غارت مسلمانان را دنبال می‌کند.

امام جمعه نهاوند مغیثی

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی نیا درخطبه های این هفته نماز جمعه نهاوند اظهار کرد: امریکا با خلع سلاح مقاومت فلسطین به دنبال ایجاد چتر حمایتی برای رژیم صهیونیستی و فشار آوردن بر مسلمانان منطقه است.

وی گفت: مجامع دروغین حقوق بشر بین المللی چشم خود را بر روی جنایات رژیم صهیونیستی بسته اند و هر روز بیشتر از گذشته شاهد به خاک و خون کشیده شدن کودکان و زنان فلسطینی هستیم.

امام جمعه نهاوند افزود: جمهوری اسلامی حامی مردم غزه و مقاومت اسلامی فلسطین است.

مغیثی بیان کرد: کسانی که متاسفانه در جریان فتنه 88 شعار نه غزه نه لبنان را به تبعیت از آمریکا، اسرائیل و جاسوسان پناهنده به این کشور ها سر می دادند امروز به چشم خود می بینند که آمریکا و اسرائیل در حمله به نوار غزه از بمباران مدارس زیر حمایت سازمان ملل نیز خود داری نمی کنند.

وی اظهار کرد: متاسفانه عده ای در سطح شهرستان با به راه انداختن کاروان های شادی همراه عروس و داماد تا نیمه هایی از شب برای مردم ایجاد مزاحمت می کنند که از مردم و نیروی انتظامی درخواست می شود با این گونه موارد برخورد قانونی داشته باشند.

امام جمعه نهاوند گفت: نباید به بهانه شادی برای مردم ایجاد مزاحمت کنیم و خیابان و کوچه ها را ببندیم زیرا دیگر نام این را شادی نمی گذارند بلکه این موارد ایجاد بی قانونی و هرج و مرج در جامعه است.

دیدگاه شما