تازه های سایت

کد مطلب: 20481
9. مرداد 1393 - 1:12
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: تیم های هلال احمر همدان روز گذشته به شش سانحه رانندگی جاده ای امداد رسانی کردند.

ˈ

به گزارش پایگاه خبری گرو، بهروز کارخانه افزود: امداد گران هلال احمر همدان آسیب دیدگان سوانح رانندگی را به صورت سرپایی مداوا یا به نزدیکترین مراکز درمانی منتقل کردند.

وی بیان کرد: به علت واژگونی یک دستگاه کامیون از نوع اسکانیا در مسیر همدان - اسدآباد در گردنه معروف اسدآباد یک نفر مصدوم شد که به علت پایین بودن شدت جراحات به صورت سرپایی مداوا شد.

وی اظهار داشت : همچنین تیم های امدادی به هشت مصدوم حاصل از برخورد دو دستگاه سواری پراید در محور همدان - کبودرآهنگ - گل تپه امداد رسانی کردند که یک نفر از سانحه دیدگان به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

مدیرعامی جمعیت هلال احمر همدان اظهار کرد: برخورد سواری پژو با کامیون در محور همدان - فامنین شش مجروح و مصدوم در پی داشت که یکی از مصدومان به مراکز درمانی منتقل شد.

کارخانه افزود: بر اثر برخورد دو دستگاه موتور سیکلت در ساعت 19 و 36 دقیقه روز گذشته در جاده همدان - بهار نیز یک نفر مصدوم شد که تیم های امدادی هلال احمر فرد مصدوم را به بیمارستان منتقل کردند.

وی بیان کرد: امداد رسانی به چهار مصدوم ناشیب از واژگونی یک دستگاه پرشیا در جاده همدان - ملایر و امداد رسانی به چهار حادثه دیده برخورد دو دستگاه موتور سیکلت در محور همدان - نهاوند و انتقال دونفر از این مصدومان به مراکز درمانی از دیگر اقدامات تیم های امدادی جمعیت هلال احمر همدان در روز عید سعید فطر بوده است .

استان همدان دارای 20 پایگاه ثابت و سیار مجهز به آمبولانس نجاتگر، خدمه امداد و نجات است و در مجموع 94 نیرو کار امداد رسانی را بر عهده دارند./ ایرنا

دیدگاه شما