تازه های سایت

کد مطلب: 20469
8. مرداد 1393 - 15:58
رئیس هیئت تنیس روی میز نهاوند گفت: نهاوند مقام نخست تنیس روی میز خردسالان استان همدان را کسب کرد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، فرشاد مجیدی با اعلام این خبر گفت: در مسابقات انتخابی تنیس روی میز خردسالان استان که در شهر همدان برگزار شد، شهرستان نهاوند باکسب مقام های دومی و سومی این مسابقات رتبه نخست استان همدان را کسب کرد.

وی افزود: این مسابقات به منظور انتخاب اعضای تیم تنیس روی میز استان همدان در رده سنی خردسالان برگزار شد.

مجیدی گفت: دو تنیس باز خردسال این شهرستان برای تیم سه نفره منتخب استان انتخاب شدند و جواز حضور در مرحله کشوری را کسب کردند.

وی سرمایه گذاری روی خردسالان و نونهالان را اقدامی زیر بنایی برای پیشرفت ورزش تنیس روی میز شهرستان نهاوند عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه شهرستان نهاوند در این رشته از سوابق خوبی برخوردار است لذا برای ادامه این موفقیت ها طی چند سال اخیر افراد مستعد این رشته در گروه سنی نونهالان و خردسالان شناسایی شده اند .

وی کسب نتایج مثبت استانی را از ثمرات این سیاستگذاری عنوان کرد و گفت: در مسابقات نونهالان استان که در بهار امسال برگزار شد یک نفر از ورزشکاران نهاوندی به نام ˈمحمد امین شجاعیانˈ توانست مقام نخست استان را کسب کند تا در مرحله کشوری که اواخر مردادماه جاری برگزار می شود شرکت کند.

در این مسابقات سه نفر از دانش آموزان نهاوند در گروه سنی خردسالان شرکت داشتند که ˈایلیا قیاسیˈ و ˈبهراد عباسیˈ موفق شدند به ترتیب عناوین دوم و سومی را کسب کنند.

دیدگاه شما