تازه های سایت

کد مطلب: 20412
5. مرداد 1393 - 10:13
طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان، دکتر جلال الدین امیری به عنوان رئیس شبکه بهداشت شهرستان نهاوند معارفه و از خدمات 4 ساله دکتر عباس سلگی تقدیر شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید شبکه بهداشت و درمان نهاوند در حالی دیروز در نهاوند برگزار شد که دکتر حبیب الله موسوی بهار رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان در این مراسم حضور نداشت.

بر اساس این گزارش در این مراسم رشید حیدری مقدم معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به سیاست های اخیر دولت در بخش بهداشت و درمان گفت:  دولت همگام با  مجلس شورای اسلامی در راستای تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری در ارتقا نظام سلامت  جامعه به انضمام طرح های آموزشی و پژوهشی گام های مهمی برداشته است.

وی افزود: طرح تحول نظام سلامت یکی از مهمترین طرح هایی است که بعد از انقلاب اسلامی در کشور اجرایی شده و نقش اثر گذاری در ارتقای سلامت مردم داشته است .

جلال الدین امیری رئیس جدید شبکه بهداشت و درمان نهاوند

DSC04317

حیدری مقدم گفت: قبل از اجرای این طرح 320 میلیارد ریال اعتبار به حساب دانشگاه علوم پزشکی همدان واریز شد که از این محل تاکنون180 میلیارد ریال برای اجرای هفت بسته حمایتی طرح تحول نظام سلامت در همدان هزینه شده است .

در ادامه این مراسم فرماندار نهاوند با تشکر از زحمات صادقانه و شبانه روزی دکتر سلگی، گفت:حوزه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند دارای مشکلات متعددی است که برای رفع آنها لازم است کار شبانه روزی و مدیریت جهادی صورت گیرد و فقط به ساعات اداری اکتفا نشود.

عبدالملکی اضافه کرد: باید یکی از اولویت‌های مدیریت جدید پیگیری مطالبات مردمی در بخش بهداشت و درمان باشد.

وی با تاکید بر ازوم مشارکت دادن بخش خصوصی درحوزه درمان گفت: دولت به تنهایی قادر به برطرف کردن همه مشکلات نیست لذا لازم است ازبخش خصوصی که آماده سرمایه گذاری در این حوزه است حمایت های لازم را به عمل آوریم.

**** گلایه از عدم حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی در مراسم تودیع و معارفه

عباس سلگی رئیس سابق شبکه بهداشت و درمان نهاوند در این مراسم گفت: طرح تحول نظام سلامت با شروع خوبی همراه بود و خوشبختانه روند اجرای آن نیز در سطح شهرستان نهاوند رضایت بخش است.

سلگی گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهوری بر موضوع سلامت، مجموعه شبکه بهداشت و درمان نهاوند در راستای تحقق بخشیدن به دغدغه های مردم از تمام ظرفیت خود برای بهبود سطح سلامت مردم استفاده کرد و خوشبختانه باعث بروز رضایت مندی نسبی در این بخش شد.

رئیس سابق شبکه بهداشت و درمان نهاوند با ارائه گزارشی از عملکرد 4 ساله خود افزود: برای بنده یک سوال مهم وجود دارد که با توجه به اهمیت مقوله سلامت و با توجه به اینکه که نهاوند دومین شهرستان استان از لحاظ رتبه بندی شبکه های بهداشت است؛ چطور رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان در مراسم تودیع و معارفه رئیس شبکه بهداشت نهاوند شرکت نمی کند.

وی گفت: امیدوارم این غیبت حمل بر بی اهمیت بودن این موضوع در نهاوند نباشد.

در پایان این مراسم با اعطای حکمی از طرف رئیس دانشکده علوم پزشکی استان همدان، دکتر جلال الدین امیری به عنوان سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان نهاوند معرفی و از خدمات چهار ساله دکتر عباس سلگی قدردانی شد.

دیدگاه شما