تازه های سایت

کد مطلب: 20277
30. تير 1393 - 9:57
هزار نفر از نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد امام(ره) گیان نهاوند اطعام شدند.
به گزارش پایگاه خبری گرو ، در راستای اجرای طرح سفره های آسمانی در ماه رمضان هزار نفر از ایتام و نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) در شهر گیان نهاوند اطعام شدند.

 رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در این مراسم که با حضور مسئولان و خیرین نهاوندی در سالن ورزشی شهر گیان برگزار شد، اظهار داشت: هر ساله به همت نیکوکاران مراسم اطعام مددجویان و روزه داران در ماه مبارک و معنوی رمضان انجام می شود و علاوه بر آن نیکوکاران در طول سال نیز در رسیدگی به امور نیازمندان و ایتام مساعدت می کنند.

علی کاویانی گفت: در ماه رمضان علاوه بر افطاری به نیازمندان تفقد و دلجویی از ایتام و نیازمندان نیز با حضور مسئولان و خیرین شهرستان نهاوند انجام می شود و در جریان این برنامه تعدادی سبد غذایی نیز بین نیازمندان توزیع می شود.

کاویانی همچنین از اجرای طرح محسنین در ماه رمضان خبر داد و افزود: علاوه بر اجرای طرح اکرام و اطعام نیازمندان، طرح محسنین و طرح های شفا و ماعون که در زمینه کمک به افراد بیمار و مسن است در طول ماه رمضان اجرا می شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان نهاوند با بیان اینکه 19 هزار نفر از نیازمندان تحت پوشش این نهاد در ماه رمضان اطعام می شوند، گفت: این اقدام در طرح ضیافت رمضان با مشارکت خیرین و نیکوکاران شهرستان انجام می شود که برای انجام آن بیش از یک میلیارد و 100 میلیون ریال هزینه شده است.

علی کاویانی بیان داشت: در حال حاضر 11 هزار مددجو از خدمات کمیته امداد شهرستان نهاوند بهره مند هستند که این مددجویان به همراه هفت هزار نفر از اقشار نیازمند و 946 نفر از ایتام این شهرستان در مراسم ضیافت افطاری شرکت می کنند.

کاویانی گفت: فرهنگ اطعام بر اساس آموزه های دینی ما، مورد پاسداشت است و هر سال بر همین اساس خوان اطعام بمناسبت ماه معنوی رمضان به یاری نیکوکاران در سرزمینمان گسترده می شود.

وی افزود: دلجویی از یتیمان و حاضرشدن در جمع این قشر از جامعه بخصوص در ماه رمضان یکی از  اقدامات خداپسندانه است که این کار علاوه‌بر خشنودی خداوند در روحیات این کودکان آرامش و اعتماد به نفس عجیبی به وجود می‏آورد که میتوانددر تکامل شخصیتی و عاطفی آنان در آینده موثر واقع شود.

دیدگاه شما