تازه های سایت

کد مطلب: 20180
26. تير 1393 - 1:44
مراسم احیا شب نوزدهم ماه مبارک رمضان با حضور گسترده مردم در مصلی امام خمینی (ره) شهرستان نهاوند برگزار شد .

به گزارش پایگاه خبری گرو، همزمان با شب 19 ماه مبارک رمضان مراسم احیا و عزاداری با حضور مردم مومن و ولایت مدار نهاوند در مصلی این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم که با حضور پرشور جوانان برگزار شد آیین قرآن بر سر گرفتن توسط حجت‌الاسلام و المسلمین مغیثی امام جمعه نهاوند برگزار شد و حاضران ،معصومین (ع) را برای آمرزش گناهان شفیع خود قرار دادند.

 حجت الاسلام والمسلمین مغیثی با اشاره به ویژگی ها وفضایل شب قدر و مظلومیت حضرت علی (ع) به ایراد سخنرانی پرداخت و افزود: تمام مقدرات انسان در این شب های عزیز نوشته می شود.

وی افزود: شب قدر شبی است که در آن مقدرات انسان در آن شب ترسیم می‌شود، لذا بستگی به اراده انسان است که بخواهد مقدرات خود را تغییر دهد. زیرا وسیله نزدیکی کسانی که خواهان نزدیکی به خداوند هستند فراهم می‌شود، پس لازم است مردم در شب‌های باارزش قدر در مساجد اجتماع کنند تا اگر کسی در آن جمع شکسته شد خداوند به واسطه او گناهان بقیه را نیز ببخشد.

امام جمعه نهاوند خاطرنشان کرد: مردم همواره در تعیین سرنوشت خود دخیل هستند و هر اندازه که خود خواهان تغییر سرنوشتشان باشند، می‌توانند آن را تغییر دهند تا آینده‌ای خوب برای خود ترسیم کنند. لذا به همین جهت مردم در شب‌های قدر در مساجد به راز و نیاز پرداخته و مسائلی که از عهده خودشان خارج است را به خداوند واگذار می‌کنند.

تصاویر حضور گسترده مردم مومن نهاوند در مراسم احیای شب 19 رمضان

DSC04174DSC04183DSC04197DSC04193

دیدگاه شما