تازه های سایت

کد مطلب: 20147
25. تير 1393 - 8:33

فرماندار شهرستان نهاوند گفت: کارخانه سیمان نهاوند برای تأمین کادر نیروی انسانی خود بیش از 85 درصد از نیروهای بومی نهاوند استفاده کرده است.

به گزارش پایگاه خبری گرو ، امامعلی عبدالملکی در بازدید از کارخانه سیمان نهاوند در جمع مدیران این کارخانه اظهار داشت: کارخانه سیمان نهاوند بزرگترین و مهمترین کارخانه صنعتی نهاوند است که ظرفیت زیادی در جذب نیرو دارد به همین جهت باید برای تأمین نیروی مورد نیاز خود از جوانان نهاوندی استفاده کند.

عبدالملکی با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از 85 درصد نیروهای مشغول به کار کارخانه سیمان نهاوند بومی نهاوند هستند، گفت: جوانان نهاوندی در همه زمینه ها و تخصص هایی که کارخانه سیمان نیاز دارد می توانند فعالیت کنند و نیازی به جذب نیرو از خارج نهاوند نیست.

وی افزود: کارخانه سیمان باید نسبت به بحث آلودگی محیط زیست اقدام کند که برای تحقق این موضوع سیستم غبار سنج آنلاین کارخانه سیمان نهاوند به زودی بر روی دودکش های آن نصب می شود.

فرماندار شهرستان نهاوند عنوان کرد: در حال حاضر 400 نفر در کارخانه سیمان به صورت مستقیم مشغول به کار هستند و به صورت غیر مستقیم نیز چهار هزار نفر می توانند از وجود این کارخانه و صنایع وابسته به آن استفاده کنند.

امامعلی عبدالملکی بیان داشت: کارخانه سیمان نهاوند روزانه با تولید بیش از سه هزار و 300 تن سیمان خاکستری و صادرات بیش از 60 درصد به کشورهای خارجی از جمله عراق یکی از مهمترین کارخانه های سیمان کشور است.

عبدالملکی به سرمایه‌گذاری بیش از 150 میلیارد تومانی برای احداث کارخانه سیمان نهاوند اشاره کرد و ابراز داشت: وجود کوهستان‌هایی با سنگ‌های ارزشمند موجب شده که تولید سیمان در این شهرستان از مرغوبیت بالایی برخوردار باشد و تا 200 ساله آینده این کارخانه برای تآمین مواد اولیه خود مشکلی نداشته باشد.

وی گفت: این کارخانه در زمینی به مساحت 130 هکتار و با هزینه ای افزون بر 150 میلیارد تومان احداث شده و با راه اندازی این پروژه برای 400 نفر به صورت مستقیم و چهار هزار نفر به طور غیر مستقیم اشتغالزایی شده است.

دیدگاه شما