تازه های سایت

کد مطلب: 20140
24. تير 1393 - 23:59
سرمربی جدید تیم پاس همدان گفت: با بازیکنان بومی، توانمند و به همت مدیر عامل و مسئولان استانی تیم پاس بزرگ را به جایگاه اصلی اش در کشور برمی‌گردانیم.

داوود مهابادی

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از تسنیم داوود مهابادی در حاشیه اردوی یک روزه استعداد یابی در مجموعه ورزشی علیمرادیان نهاوند، اظهار کرد: پاس همدان یکی از تیم های بزرگ و ریشه دار کشور است که در چند سال گذشته به علت مشکلات فراوان به لیگ آزادگان سقوط کرد، به امید به خدا، حمایت مسئولان استانی و مدیر عامل جدید باشگاه و غیرت بازیکنان تیم را به لیگ برتر و جایگاه اصلی اش در کشور برمی گردانیم.

وی گفت: در هر استان و تیمی که به عنوان سرمربی خدمت کردم اولویت اولم استفاده از بازیکنان بومی قدرتمند، خلاق، با تکنیک و با تعصب بود که حاصل آن موفقیت های زیاد و صعود این تیم ها به لیگ برتر بوده است.

مهابادی افزود: به تازگی به استان همدان و شهرستان نهاوند ورود کرده ام و برای کشف و شناسایی استعداد های بازیکنان نهاوندی اردوی یک روزه ای را در نهاوند برگزار و چند بازیکن را برای پشتوانه سازی باشگاه پاس در نظر گرفته ام.

سرمربی جدید تیم پاس اظهار کرد: تاکنون با هیچ خبرنگاری مصاحبه نکرده ام زیرا در بدو ورود به تیم پاس نمی خواهم حاشیه ای درست شود و هدف دیگرم احترام به مدیر عامل باشگاه است ولی به زودی در نشست خبری برنامه هایم را با خبرنگاران در میان می گذارم.

وی بیان کرد: با شهر همدان آشنایی دارم ولی تا کنون به هیچ شهرستانی سفر نکرده ام ولی تا قبل از شروع فصل و برای کشف استعدادهای بومی شهرستانی چندین بار از بازیکنان تست می گیریم و بهترین ها را برای شروع فصل جدید به خدمت می گیریم.

مهابادی عنوان کرد: خوشبختانه در شهرستان نهاوند مربی کاربلد و با دانشی مانند آقای کوروش قپانوری که هم بازی خود من بوده است وجود دارد که با کمبود امکانات جوانان زیادی را جذب فوتبال کرده که در آینده از باشگاه و بازیکنان وی نیز کمک می گیریم.

سر مربی پاس گفت: شهرستان نهاوند با وجود مجموعه ورزشی زیبا مهندس علیمرادیان، آب و هوای مناسب و بازیکنان با استعداد در آینده پشتوانه خوبی برای باشگاه پاس است زیرا در سال های گذشته نیز بازیکنانی از این شهرستان عضو پاس همدان بوده اند.

وی اظهار کرد: در فصل جدید به  جز چند بازیکن قدیمی ترکیب  تیم را جوان تر و بومی سازی می کنیم البته از چند بازیکن با تجربه در کنار بهره می بریم و در کل در این فصل تیم پاس قدرتمند و خوبی را می بینیم.

دیدگاه شما