تازه های سایت

کد مطلب: 20111
24. تير 1393 - 8:36
نشست سالیانه مودت، با حضور فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج وخانوداه های آنها در سپاه نهاوند برگزار شد.

DSC04136

به گزارش پایگاه خبری گرو ، در این مراسم کامران کریمی فرمانده سپاه نهاوند هدف از برگزاری نشست سالانه مودت، جمع شدن خانواده های اعضای بسیج در کنار  هم و آشنایی با یکدیگر و سپس ایجاد مودت و همدلی بین آنها است.

وی خطاب به خانواده های فرماندهان پایگاه های بسیج گفت: کار در بسیج عبادت است و محدود به زمان و مکان خاصی نیست؛ از این رو انتظار می رود خانواده ها در همدلی و همراهی با فرماندهان و اعضای شورای حوزه از هیچ تلاشی دریغ نورزند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: مأموریت‏‌های بسیج با کمک و حضور فرماندهان پایگاه‏‌ها اجرایی می‏‌شود و قطعاً خانواده‏‌های آنان در این راه نقش بی‏‌بدیلی در موفقیت‌‏های بسیج دارند.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام موسوی از اساتید حوزه و دانشگاه در سخنانی با اشاره به این که امروز ۹۰درصد شبکه های ماهواره ای دراختیار صهیونیست هااست افزود: آنها فروپاشی بنیان خانواده  را  هدف قرار داده اند.

وی افزود: بی حجابی و کشف حجاب از سال های دور مورد توجه استعمار و استکبار جهانی بوده است زیرا آنها فرهنگ ریشه دار ملت های اسلامی را هدف قرار داده اند.

استاد حوزه و دانشگاه گفت: آنها عفاف و حجاب جامعه ما را که یکی از اصول مهم استحکام خانواده است را نشانه گرفتندو با پخش برنامه هایی بی هویت به دنبال تخریب این امر مقدس(خانواده) هستند.

موسوی درمورد محتوای فیلم ها وسریال های ماهواره ای گفت: آن چیزی که از این فیلم ها و سریال ها استخراج می شود جز بی بندباری، خیانت، فساد وفحشا و بی فرهنگی چیز دیگری نیست.

وی بیان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه ما به جایگاه خوبی دست یافت اما امروز توسط برنامه های مبتذل ماهواره در حال خدشه دار شدن است که این امر توجه جدی مسوولان و مردم را می طلبد

لازم به ذکر است فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج نهاوند و خانوداه های آنها بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء، روزه خود را با پذیرایی که از سوی سپاه نهاوند تدارک ديده شده بود افطار کردند.

دیدگاه شما