تازه های سایت

کد مطلب: 20094
23. تير 1393 - 9:59
مسئول کمیته اطلاع رسانی مسابقات فوتبال زیر ۱۴ سال آسیا گفت: به منظور میزبانی همدان در مسابقات ‌زیر ۱۴ سال آسیا در سال ۲۰۱۴ نمایندگان AFC برای مهیا سازی برگزاری این دوره از مسابقات ‌۸ مرداد ماه امسال به همدان سفر می‌کنند.

AFC

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از تسنیم، حمدالله چاروسایی اظهار کرد: با توجه به میزبانی همدان در مسابقات زیر 14 سال آسیا در سال 2014 هیئت بازرسی 8 نفره‌ای از ای اف سی، هشتم مرداد جهت محیا سازی و استانداردسازی شرایط برگزاری مسابقات وارد همدان می‌شوند.

وی افزود: قرار است پس از سفر این هیئت 8 نفره به همدان دبیر خانه کنفدراسیون فوتبال آسیا از نهم مردادماه در هتل آزادی همدان ایجاد گردد.

مسئول کمیته اطلاع رسانی مسابقات زیر 14 سال آسیا تصریح کرد: مسئولان AFC  روز نهم مردادماه جلسه ای را با رؤسای کمیته های برگزاری این مسابقات دارند و در همین روز بازرسان AFC از ورزشگاه های محل برگزاری مسابقات نیز بازدید می کنند.

وی اظهار کرد: روز دهم مرداد ماه روز افتتاحیه کلاس داوری می باشد و داوران این دوره از مسابقات موظف هستند در کلاس ها حضور یابند و در همین روز تیم های حاضر در مسابقات وارد همدان می شوند.

چاروسایی تصریح کرد:  AFC دائما پیگیر روند برگزاری این مسابقات است و هفته گذشته نیز به منظور ارزیابی امکانات شهر همدان برای میزبانی مطلوب رقابت های فوتبال زیر 14 سال آسیا در سال 2014 نماینده فدراسیون فوتبال از امکانات ورزشی و هتلینگ همدان بازدید کرد.

وی افزود: امیر خسروی نماینده فدراسیون فوتبال در سفری دو روزه به همدان از امکانات شهر همدان، هتل های محل استقرار میهمانان، ورزشگاه های شهدای قدس، شهید مفتح، شهید حاجی بابایی، کارگران، الوند، سالن کنفرانس، سالن آکادمی باشگاه شهرداری و دیگر تجهیزات مورد نیاز برای برگزاری این رقابت‌ها بازدید و شرایط را مثبت ارزیابی کرد.

مسئول کمیته اطلاع رسانی مسابقات زیر 14 سال آسیا تاکید کرد: در صحبت های که با بازرسان و نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا داشته ایم آنان از نظر سخت افزاری و نرم افزاری رضایت ضمنی خود را از امکانات همدان اعلام کردند.

رقابت‌های فوتبال قهرمانی زیر 14 سال آسیا از 10 تا 22 مرداد ماه با حضور تیم‌های ایران، کره‌شمالی، عراق، کره‌جنوبی، عربستان، تاجیکستان، تایلند و تیمور شرقی در دو گروه در شهر همدان برگزار می‌شود.

دیدگاه شما