تازه های سایت

کد مطلب: 20053
21. تير 1393 - 9:35
مدیر آموزش و پرورش شهزستان نهاوند گفت: 28 کلاس درس در نهاوند برای اسکان مسافران تابستانی تجهیز شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو ، علیرضا تکلو در جلسه ستاد اسکان آموزش و پرورش نهاوند گفت: با توجه به آب و هوای مناسب فصل تابستان و همچنین وجود سراب ها و باغات سرسبز، این شهرستان در ایام تعطیلات مورد توجه مسافران به ویژه مسافران مناطق گرمسیری جنوب کشور واقع می شود.

وی افزود: این 28 کلاس به امکانات لازم شامل یخچال ،تختخواب ، سیستم سرمایشی، تلویزیون ، وسایل آشپزی و دیگر موارد مورد نیاز مسافران تجهیز شده است.

تکلو گفت: تعرفه های این مراکز بر اساس دستور العمل اعلام شده از سوی وزارت آموزش و پرورش برای اتاق های ویژه و اتاق های گروه الف، ب و ج تعیین شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نهاوند افزود: برای فرهنگیان تعرفه اتاق های ویژه 220 هزار ریال ،اتاق های گروه الف 180 هزار ریال ، گروه ب 130 هزار ریال و گروه ج 100 هزار ریال تعیین شده که اتاق های در نظر گرفته شده در این شهرستان جزو گروه الف می باشند.

وی افزود: برای سایر کارکنان دولت این رقم ها به ترتیب 400 هزار ریال ، 300 هزار ریال ، 250 هزار ریال و180 هزار ریال می باشد و برای مشاغل آزاد نیز درصدی از این مبالغ بیشتر در نظر گرفته شده است.

تکلو گفت: در تابستان سال گذشته 150 خانوار از مسافران در مراکز اسکان این شهرستان استقرار داده شدند که در تابستان امسال با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان، میزان استقبال کمتر بوده اما پیش بینی می شود با توجه به ازدیاد تقاضای سفر پس از ماه رمضان، تعداد مسافران به شهرستان با افزایش چشمگیری روبرو شود.

وی افزود: ستاد اسکان مسافران تابستانی به منظور ارایه خدمات اسکان به مسافران در شهرستان نهاوند از ابتدای تیرماه سالجاری تشکیل شد و شروع به فعالیت کرد.

تکلو بیان داشت: ستاد اسکان مرکزی این شهرستان در محل اداره آموزش و پرورش واقع در خیابان معلم به صورت شبانه روزی آماده استقبال از مسافران تابستانی است.

دیدگاه شما