تازه های سایت

کد مطلب: 20048
21. تير 1393 - 9:00
امام جمعه نهاوند گفت: به شهادت رساندن زنان و کودکان بی گناه و روزه دار فلسطینی حاصل حمایت آمریکا و غرب از رژیم صهیونیستی است.

DSC04084

به گزارش پایگاه خبری گرو ، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه های این هفته نماز جمعه نهاوندگفت: آمریکا با سکوت و حمایت خود از صهیونیست ها و تروریست های داعش و عنوان کردن حق دفاع اسرائیل در برابر موشک های حماس به دنبال قانونی جلوه دادن حمله به نوار غزه است ولی غافل از این که افکار عمومی دنیا رژیم صهیونیستی و آمریکا را به عنوان حامیان تروریسم در منطقه و جهان می دانند.

 مغیثی گفت: در میان سکوت سازمان ملل و نهادهای حقوق بشر و مسئولان دولتهای های غربی رژیم صهیونیستی به خود اجازه می دهد دوباره به مناطق فلسطین نشین حمله و بیش از صدها نفر از مردم بیگناه و مظلوم فلسطین را شهید و یا مجروح کند.

وی افزود:حمله صهیونیست ها به نوار غزه نشان  از تروریستی و جعلی بودن این رژیم دارد، زیرا به شهادت رساندن زنان و کودکان بی گناه و روزه دار در ماه رمضان حاصل حمایت آمریکا و غرب از دشمن دیرینه مسلمانان فلسطینی است.

حجت الاسلام مغیثی گفت: هیچ کس حق ندارد جلوتر از مقام معظم رهبری حرکت کند و وقتی ولایت از دولت حمایت می کند وظیفه همه ما نیز حمایت از دولت است هر چند که باید مواظب بود به نام دولت اعتدال نیروهای ارزشی کنار گذاشته نشوند.

وی افزود: نیروهای ارزشی متدینین، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و آزادگان و جانبازان هستند که در طول 35 سال گذشته بارها وفاداری به انقلاب و اسلام را با حضور در صحنه های مختلف نشان داده اند.

امام جمعه نهاوند بیان کرد:مردم در فصل گرم تابستان مراقب حجاب و عفاف در جامعه باشند تا خدای نکرده به گناه آلوده نشویم زیرا بیشتر گناهان بر اثر بی اهمیتی و از روی سهل انگاری بوجود می آیند که حاصل آن خسران در دنیا و از بین بردن آخرت است.

مغیثی افزود: دین اسلام رعایت عفاف و حجاب، را در سلامت و پاکی جامعه و بنیان خانواده تحکیم می بخشد و بستر لازم را برای تربیت صحیح نسل امروز و فردای جامعه فراهم می کند.

دیدگاه شما