تازه های سایت

کد مطلب: 20024
18. تير 1393 - 13:37
فرمانده سپاه نهاوند گفت: مبلغ 2 میلیارد تومان برای اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی در نهاوند در نظر گرفته شده است.

DSC03898

کامران کریمی در حاشیه بازدید از طرح های اقتصاد مقاومتی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری گرو ، با بیان اینکه همه باید برای ورود مردم به اقتصاد مقاومتی تلاش کنند، خاطرنشان کرد: اگر قرار باشد بحث اقتصاد مقاومتی را در کشور اجرا کنیم، به یک مدیریت جهادی نیاز داریم از این‌رو مسئولان باید خودشان را در وسط میدان ببینند و با تسهیل قوانین و مقررات به مردم کمک کنند.

وی بیان داشت: در سال 92 مبلغی بالغ بر 15 میلیارد ریال تسهیلات در قالب طرح های اقتصاد مقاومتی به واجدان شرایط اعطا شد که این مبلغ در سال جاری به بیش از 2 میلیارد تومان می رسد.

فرمانده سپاه نهاوند گفت: سال گذشته تسهیلات اقتصاد مقاومتی به بیش از 230 نفر اعطا شد که وام های اعطا شده مبالغی بین 3تا 30 میلیون را شامل می شد.

وی بیان کرد: پرورش قارچ خوراکی، تولید کود ورمی کمپوست، پرورش مرغ خانگی و سایر ماکیان ، تولید ماهیان سردآبی و گرم آبی ، پرورش زنبور عسل ، ایجاد کارگاه های قالی بافی از جمله مواردی است که مشمول واگذاری وام های قرض الحسنه می شود.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند افزود: اين طرح ها با هدف حمايت و توسعه توليد محلی و اشتغالزايی ،تشويق مردم در توليد محصولات خانگی و خودكفایی خانوارهاي روستايی توسط بسيج سازندگی نهاوند در حال اجراء مي باشد.

کریمی گفت: در همه‌ی زمینه‌ها از جمله بخش کشاورزی که امنیت غذایی را در پی دارد مردم باید ورود یابند و در بحث اقتصاد باید بگونه‌ای وارد شویم که در تحریم‌ها بتوانیم روی پای خودمان ایستادگی کنیم.

 

 

دیدگاه شما