تازه های سایت

کد مطلب: 19880
11. تير 1393 - 10:35
رئیس کمیسیون شوراهای مجلس از برگزاری انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در شهرستان نهاوند در ابان ماه سال جاری خبر داد.

انتخابات میان دوره‌ای نهاوند آبان ماه برگزار می‌شود/22 شهریور زمان ثبت نام داوطلبان

به گزارش پایگاه خبری گرو ، رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس، با اعلام اینکه انتخابات میان دوره‌ای نهاوند آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود، گفت: ثبت نام از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی از 22 شهریور ماه سال جاری به مدت یک هفته انجام می‌شود.

امیر خجسته از برگزاری انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در شهرستان نهاوند در سال جاری خبر داد و گفت: با توجه به استعفای نماینده سابق مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی انتخابات میان دوره ای مجلس در این شهرستان در نیمه دوم سال جاری برگزار می‌شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، در تشریح روند برگزاری انتخابات میان دوره‌ای در شهرستان نهاوند، افزود: ثبت نام از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی از 22 شهریور ماه سال جاری به مدت یک هفته انجام می‌شود.

همچنین احمد آریایی‌نژاد نماینده مردم ملایر در مجلس از برگزاری انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس در شهرستان نهاوند در آبان ماه سال جاری خبر داد و گفت: امیدوارم این انتخابات در زمان مقرر برگزار شود.

لازم به ذکر است که بنا بر اطلاعیه وزارت کشور انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس در شهرستان نهاوند در تاریخ 30 آبان برگزار می شود.

دیدگاه شما