تازه های سایت

کد مطلب: 19789
4. تير 1393 - 8:29
فرماندار نهاوند گفت: 25 اتحادیه امور صنفی در نهاوند فعالیت دارند
 

به گزارش پایگاه خبری گرو ، امامعلی عبدالملکی در جمع مسئولان اتحادیه‌های مجمع امور صنفی نهاوند اظهار داشت:حضور اصناف و بازاريان در همه عرصه‌های انقلاب، به ویژه در تحقق  شعار امسال با عنوان "فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی" بسیار ممتاز و چشمگیر است.

وی از فعالیت بیش از 25 اتحادیه امور صنفی در نهاوند خبر داد و گفت: بیش از 4 هزار نفر عضو این اتحادیه‌ها هستند که در رونق اقتصادی در سطح شهرستان نقش بسزایی دارند.

فرماندار شهرستان نهاوند بازار و فعالیت در بازار را از نظر اجتماعی مهم و مورد توجه مردم خواند و گفت: ساماندهی فضای فیزیکی بازار قدیمی نهاوند از خواسته‌های مهم مردم است که امسال با همکاری کسبه، شورای شهر و شهرداری انجام می‌شود.

محسن اقبالیان، فرمانده انتظامی نهاوند نیز از ارائه راهکارهای مناسب برای ایجاد امنیت کسبه و بازاریان در نهاوند خبر داد و گفت: اگر کسبه و بازاریان به نکاتی که توسط پلیس به آن‌ها آموزش داده می‌شود توجه کنند از خطرات سرقت و دیگر ناهنجاری‌های اجتماعی مصون خواهند ماند.

نایب رئیس مجمع امور صنفی نهاوند نیز از صدور پروانه کسب برای کسبه‌ای که قصد فعالیت در بازار کار را دارند خبر داد و گفت: تقریباً همه بازاریان و صاحبان مغازه‌ای که فعالیت مستمر دارند دارای پروانه کسب هستند.

بهمن ساکی در پایان سخنانش اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در نهاوند در 50 غرفه برگزار می‌شود که ارائه اجناس مورد نیاز مردم با تخفیف 15 تا 20 درصدی در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

دیدگاه شما