تازه های سایت

کد مطلب: 19779
3. تير 1393 - 10:31
استاندار همدان گفت:سایه شوم تحریم ها هم اکنون به گونه ای است که با وجود گذشت سه ماه از آغاز سال 93 تاکنون، بودجه عمرانی در اختیار استان همدان قرار نگرفته است.
s_200_150_16777215_00_images_Modir_93_nikbakhat93-2.jpg

به گزارش سایت گرو ، ˈمحمد ناصر نیکبختˈ  در همایش مبلغان دینی استان همدان در سالن شهدای فرهنگی استان همدان اظهار داشت: هدف هر دولتی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی به روی کار آمده خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و رفع مشکلات کشور بوده است.

استاندار همدان به بررسی اقدامات دولت های پیشین پرداخت و تاکید کرد:در بین همه دولت هایی که پس از انقلاب بر سر کار آمده اند، دولت تدبیر و امید به دلیل تحریم ها و شرایط کمبود بودجه در کشور با مشکلات بیشتری مواجه بوده است.

وی افزود: هدف دولت تدبیر و امید نیز جز خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی نبوده و در یکسال گذشته نیز در برنامه ریزی های دولت یازدهم سعی شده تا مشکلات مردم به خصوص مشکلات معیشتی،بهداشتی و بیکاری در حد توان دولت رفع شود.

وی همچنین گفت: بهبود روابط خارجی و افزایش جایگاه احترام و تکریم مردم ایران نیز از دیگر اولویت های کاری دولت یازدهم است که در یک سال گذشته به آن دست یافته است.

وی اضافه کرد: سایه شوم تحریم ها هم اکنون به گونه ای است که با وجود گذشت سه ماه از آغاز سال 93 تاکنون، بودجه عمرانی در اختیار استان همدان قرار نگرفته است.

استاندار همدان گفت: طرح نظام سلامت در حالی در کشور اجرایی شده که پول کشور در خارج بلوکه است و با تدبیر دولت یازدهم در اجرای این طرح، بیماران روستایی کشور تنها پنج درصد و بیماران شهری 10 درصد از هزینه های درمان را پرداخت می کنند.

وی در ادامه با اشاره به مذاکرات هسته ای ایران و گروه 5+1 گفت: نمایندگان ملت ایران با هوشیاری و تیزبینی در مقابل استکبار ایستاده و خواهان احقاق حق ملت ایران هستند.

وی گفت: به حول و قوه الهی و با تلاش دیپلمات های کشور،سایه تحریم ها از سر ملت ایران برداشته خواهد شد و بحث تحریم ها به نفع ملت ایران رقم خواهد خورد.

وی با بیان اینکه رفع مشکل بیکاری و ایجاد سرمایه گذاری از دغدغه های مسوولان استانی همدان است گفت: در ابتدای شروع به کار دولت یازدهم، 600 واحد تولیدی تعطیل و 300 واحد نیمه تعطیل در استان همدان وجود داشت که با پیگیری های به عمل آمده و نشست با وزرا و روسای بانک های مختلف کشوری و استانی این مشکلات از سر راه تولید و اشتغال استان همدان برداشته خواهد شد.

استاندار همدان تاکید کرد: 300 پرونده از واحدهای تولیدی بدهکار با تلاش فرمانداران استان همدان تعیین تکلیف شده است و اقداماتی در زمینه احداث راه آهن ، توسعه باند فرودگاه همدان و افزایش تولیدات کشاورزی در استان همدان انجام شده است.

همایش مبلغان دینی استان همدان همزمان با یکم تیرماه سالروز تشکیل سازمان تبلیغات اسلامی، در سالن اجتماعات استانداری همدان برگزار شد./نافع

دیدگاه شما