تازه های سایت

کد مطلب: 19701
29. خرداد 1393 - 10:51
فرمانده انتظامی استان همدان از کشف بزرگترین محموله حشیش در استان همدان خبر داد.
خبرگزاری فارس: کشف بزرگترین محموله حشیش در استان همدان

به گزارش پایگاه خبری گرو، سردار حاجی‌محمد مهدیان‌نسب صبح امروز در جمع خبرنگاران از کشف بزرگترین محموله مواد مخدر از نوع حشیش در استان خبر داد و اظهار کرد: 193 کیلوگرم حشیش در پوشش قهوه، پارچه و سیگار مارلبورو که زیر بار صیفی‌جات جاسازی شده بود، کشف شد.

وی با بیان اینکه قاچاقچیان قصد توزیع این محموله را در سه استان همدان، لرستان و کرمانشاه داشتند، خاطرنشان کرد: با هوشمندی و اشرافیت پلیس مواد مخدر این محموله کشف و توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه تحویل‌گیرندگان این محموله نیز دستگیر شدند، تصریح کرد: سه عنصر اصلی در قاچاق این محموله دستگیر و یک دستگاه کامیون نیز توقیف شد.

وی ادامه داد: در هفته گذشته یک محموله به مقدار 13 کیلو و 800 گرم مواد مخدر از نوع هروئین که از شمال غرب بارگیری و قصد توزیع در همدان را داشت کشف و توقیف شد.

سردار مهدیان‌نسب افزود: 6 نفر از اعضای این باند دستگیر و دو دستگاه خودرو نیز طی این عملیات توقیف شد.

وی خاطرنشان کرد: در سه ماه اول سال جاری بیش از یک تن انواع مواد مخدر در استان همدان کشف شده که نشان از رشد 480 درصدی در این زمینه دارد.

فرمانده انتظامی استان همدان افزود: بخشی از این مواد کشف شده در سه ماه سال جاری به استان‌های دیگر اختصاص داشته که در همدان کشف و توقیف شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در این مدت 26 باند توزیع مواد مخدر منهدم شده است، ادامه داد: این میزان نشان از رشد 136 درصدی در انهدام باندهای مواد مخدر در استان دارد.

سردار مهدیان‌نسب با بیان اینکه در دستگیری عاملان مواد مخدر با رشد 16 درصدی روبه‌رو هستیم، گفت: 126 طرح پاکسازی با محوریت برخورد با توزیع‌کنندگان خرد مواد مخدر اجرا شده است.

وی با تأکید بر اینکه استان همدان یک منطقه ناامن برای قاچاقچیان مواد مخدر است، یادآور شد: این آمار گویای اشرافیت اطلاعاتی و تلاش شبانه‌روزی دستگاه‌های مختلف استان در مبارزه با مواد مخدر دارد./فارس

دیدگاه شما