تازه های سایت

کد مطلب: 19627
27. خرداد 1393 - 8:59
خبرگزاری فارس: پیشرفت 88 درصدی چهارخطه نهاوند ـ بروجرد

به گزارش پایگاه خبری گرو،مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان همدان از پیشرفت 88 درصدی چهارخطه نهاوند ـ بروجرد خبر داد.

یوسف‌رضا نوروزی گفت: چهارخطه نهاوند ـ بروجرد به طول 20 کیلومتر است که 11 کیلومتر از مسیر سه‌راهی شعبان تا انتهای حوزه استحفاظی آسفالت شده و در حال بهره‌برداری است.

وی افزود: 9 کیلومتر (کمربندی نهاوند) عملیات زیرسازی و ابنیه و زیر اساس در حد 98 درصد به اتمام رسیده و پیمانکار مشغول اجرای بیس است. چهارخطه نهاوند ـ کنگاور به طول 40 کیلومتر نیز در مجموع با پیشرفت فیزیکی 55 درصد، 15 کیلومتر ابتدای مسیر از سمت نهاوند در حال بهره‌برداری بوده و در 13 کیلومتر ادامه مسیر پیمانکار مشغول اجرای عملیات خاکی و ابنیه است.

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان همدان با اشاره به چهارخطه جوکار ـ تویسرکان گفت: این پروژه به طول 33 کیلومتر با پیشرفت فیزیکی 34 درصد، 4.5 کیلومتر ابتدای مسیر از سمت جوکار آسفالت شده و در حال بهره‌برداری است. در هفت کیلومتر ادامه مسیر این پروژه، پیمانکار در حال اجرای ابنیه فنی پل‌ها و تکمیل عملیات خاکی و زیر اساس است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: قرارداد 7.7 کیلومتر ادامه مسیر این پروژه از خیرآباد به سمت تویسرکان نیز منعقد شده و پیمانکار قسمتی از مسیر را عملیات خاکبرداری انجام داده است.

دیدگاه شما