تازه های سایت

کد مطلب: 19534
21. خرداد 1393 - 13:36
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: به مناسبت میلاد امام زمان (عج) مراسم جشن ازدواج آسان در امامزاده محمد (ع) نهاوند برگزار میشود.

http://garoo.ir/wp-content/uploads/2013/11/79089995496862499546.jpg

به گزارش پایگاه خبری گرو، سعید کولیوند گفت: به مناسبت هفته جوان و میلاد با سعادت امام زمان (عج) جشن ازدواج آسان 6 زوج جوان با هدف ترویج فرهنگ ازدواج آسان با همکاری تولیت آستان مقدس امامزاده محمد(ع) و امام جمعه شهرستان نهاوند در این مکان مقدس برگزار میشود.

وی گفت: به مناسبت این ایام خجسته بیش از 20 برنامه متنوع فرهنگی و ورزشی از سوی این اداره به صورت خاص برگزار می شود که برنامه ها نسبت به سال گذشته با یک برنامه ریزی بهتر انجام خواهد شد.

رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان گفت: هدف از اجرای برنامه ها ایجاد شور نشاط بین جوانان ،معرفی ابعاد شخصیتی حضرت علی اکبر (ع) به جوانان به عنوان یک الگوی موفق وتوجه ویژه دستگاهها به امور جوانان در هفته جوان می باشد.

کولیوند بیان کرد: برنامه های این هفته با همکاری سازمانهای مردم نهاد ، جوانان و با شور نشاط خاصی بصورت منظم و برنامه ریزی شده اجرا میشود و شعار جوان ایرانی ، اندیشه ونشاط اجتماعی را به عنوان شعار هفته جوان انتخاب کردیم.

 وی افزود: تجدید بیعت جوانان با آرمانهای شهدا و عطر افشانی مزار شهدا، تبلیغات و نصب بنر و پلاکارت در سطح شهر تقدیر از نخبگان با حضور مسئولین شهرستان و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی از جمله برنامه های این اداره در این ایام است.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: در روز نیمه شعبان همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در شهر گیان نهاوند برگزار میشود که از جمله برنامه های شاخص ما در روز میلاد است.

دیدگاه شما