تازه های سایت

کد مطلب: 19513
20. خرداد 1393 - 14:06
رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری نهاوند گفت:احداث یک پیست اتومبیلرانی و موتورسواری استاندارد نیازمند یک عزم همگانی در شهرستان است.
خبرگزاری فارس: ضرورت احداث پیست اتومبیلرانی و موتورسواری در نهاوند

به گزارش پایگاه خبری گرو، مجید پرویزی درباره فعالیت رشته اتومبیلرانی و موتورسواری در نهاوند، نیاز اصلی و اولیه این رشته را وجود زیرساخت‌های ورزشی دانست و اظهار داشت: فعالیت در رشته اتومبیلرانی و موتورسواری بدون پیست استاندارد غیر ممکن است.

وی نبود زیرساخت را مانع از شکوفایی استعدادها عنوان کرد و افزود: احداث یک پیست اتومبیلرانی و موتورسواری استاندارد نیازمند یک عزم همگانی در شهرستان است.

رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری نهاوند با بیان اینکه باید ادارات مختلف در این زمینه ما را یاری کنند، در ادامه گفت: متأسفانه از وجود دفتر برای این هیئت نیز محروم هستیم.

وی با اشاره به اینکه فعالیت این هیئت صفر است، بیان داشت: با داشتن اعضای بسیاری در این رشته ورزشی، در صورت وجود زیرساخت‌ها قول می دهم که به مقامات کشوری نیز خواهیم رسید چون این استعداد در بین جوانان این شهرستان وجود دارد.

پرویزی با بیان اینکه از مسئولان شهرستان نهاوند درخواست داریم زیرساخت‌های این رشته را فراهم کنند، گفت: این رشته می‌تواند ضمن پر کردن اوقات فراغت جوانان، هیجان آنان را نیز به صورت سالم تخلیه کند./فارس

دیدگاه شما