تازه های سایت

کد مطلب: 19473
18. خرداد 1393 - 14:14
زمینی که سه سال پیش به عنوان مکان احداث شهرک نمایشگاهی بوعلی دو، کلنگ زنی شد، بعد از سه سال، در دولت تدبیر و امید، همان زمین به عنوان مکانی برای بنکداران مواد غذایی همدان، مورد کلنگ زنی مجدد قرار گرفت.
s_200_150_16777215_00_images_Social_93_3_2_amalkar90to93.jpg

 به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از نافع، سه سال پیش، در شهریور سال 90، برنامه کلنگ زنی شهرک نمایشگاهی بوعلی دو، با حضور مسئولان و نمایندگان وقت همدان انجام شد. این در حالی است که در سیزدهم خرداد امسال، بخشهایی از همین مکان، این بار با عنوان مکانی برای بنکداران مواد غذایی همدان، و با حضور مسئولین و نمایندگان جدید استان، باز هم کلنگ زنی شد و عملا دیگر زمینی برای شهرک نمایشگاهی باقی نمانده است.
محمدناصر نیکبخت استاندار همدان، در مراسم کلنگ زنی مجتمع بنکداران مواد غذایی در شهرک صنعتی بوعلی دو همدان اظهار کرد: انتخاب محل و الگوی تأسیس یک مجتمع برای بنکداران برای کشور کار بسیار ارزشمندی است و یقین دارم با درایت و پیگیری مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی همدان و توانمندی اتحادیه بنکداران این طرح در کشور الگوی مناسبی می شود.
در همین برنامه رئیس اتحادیه خوار و بار همدان هم گفت: شهرک صنفی بنکداران غذایی همدان به عنوان یک الگو نخستین بار در کشور مطرح شد.
کارشناسان معتقدند، کل این مکان باید به واحدهای صنعتی اختصاص یابد و هر گونه اقدام دیگری در آن، نادرست است.
مدیرعامل فعلی شهرک های صنعتی استان همدان، کیوان گردان است. وی فرزند کامران گردان، عضو شورای اسلامی شهر همدان است. استاندار همدان با اشاره به قول مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان برای پایان دادن به مشکلات 25 ساله شهرک صنعتی ویان تا پایان فصل کاری جاری، گفته است: سایر زمین‌های موجود در شهرک صنعتی بوعلی 2 تا پایان سال تعیین تکلیف می شود.

 

تجدید کلنگ زنی بعد از سه سال، این بار به نام بنکداران

دیدگاه شما