تازه های سایت

کد مطلب: 19429
17. خرداد 1393 - 10:08
مدیرعامل باشگاه پاس همدان از مشخص شدن رقم نهایی بدهی این باشگاه طی ادوار گذشته و تا قبل از شروع فصل جدید خبر داد.
s_200_150_16777215_00_images_sport_93_F1_1_bahramyadi.jpg

  به گزارش گرو به نقل از فارس بهرام یدی گفت: در چند روزی که باشگاه پاس را تحویل گرفتم وقت زیادی برای بررسی میزان بدهی صرف کردیم که در نهایت این رقم مشخص شده است.

 وی افزود: در حال حاضر طی هفت سال تاکنون بدهی باشگاه پاس بیش از 7.3 میلیارد تومان برآورد شده که همه این مبلغ به صورت سند رسمی در حسابداری باشگاه موجود است.

 مدیرعامل باشگاه پاس همدان تصریح کرد: این میزان بدهی در مجموع ادوار گذشته باشگاه پاس و در همه رشته‌های زیر پوشش پاس بوده است.

 وی در تشریح این مطلب با بیان اینکه در دو سال اخیر بدهی باشگاه مبلغ 6.1 میلیارد تومان بوده است، گفت: مابقی آن یعنی مبلغ 1.2 میلیارد تومان به سال‌های قبل برمی‌گردد که بیشتر مربوط به بازیکنان خارجی است.

 یدی در ادامه با اشاره به جلسه فنی و خوبی که با داوود مهابادی سرمربی جدید سبزپوشان داشته، یادآور شد: در این دیدار، فیلم‌های آخرین بازی‌های پاس را به وی دادیم تا با آنالیز بازیکنان، بتواند بهترین‌ها را برای فصل جدید انتخاب کند.

 وی با بیان اینکه مهابادی یکی از مربیان با اخلاق فوتبال کشور بوده که هیچ گاه اسیر حواشی فوتبال نشده، گفت: او همواره از الگوهای اخلاق و رفتار مناسب در فوتبال بوده است.

 مدیرعامل باشگاه پاس همدان با بیان اینکه برای سرمربیگری این فصل پاس سه گزینه دیگر وجود داشتند ادامه داد: پیشنهاد مالی ارائه شده از سوی مهابادی متناسب به وضعیت تیم پاس بود که باعث شد تا هیئت مدیره باشگاه، رأی به انتخاب وی بدهند.

 وی با بیان اینکه به طور حتم بهترین انتخاب را در شرایط فعلی کردیم، اظهار داشت: سعی خواهیم کرد در اواسط تیرماه تمرینات خود را به صورت جدی آغاز کنیم که تا آن موقع کادر فنی نیز برای جذب و شناسایی بازیکنان به نتیجه برسند.

 یدی از نشست صمیمانه با پیشکسوتان پاس تهران خبر داد و این کار را برای ایجاد ارتباط صمیمانه و استفاده از تجربیات قدیمی‌های پاس عنوان کرد.

 وی با اشاره به اینکه برنامه‌های خوبی در نظر داریم تا قبل از شروع مسابقات انجام دهیم، گفت: به دنبال این هستیم تا هشتمین سال حضور پاس منجر به لیگ برتری شدن این تیم ریشه‌دار فوتبال ایران شود.

 مدیرعامل باشگاه پاس همدان افزود: امید است با اقدامات انجام شده و با حضور در سطح بالای فوتبال ایران، نام همدان دوباره در رشته فوتبال بر سر زبان‌ها شنیده شود.

دیدگاه شما