تازه های سایت

کد مطلب: 19373
13. خرداد 1393 - 10:10

به گزارش پایگاه خبری گرو، به مناسبت روز جانباز، امام جمعه ، فرماندار، رئیس اداره تبلیغات اسلامی و بنیاد شهید شهرستان نهاوند با تعدادی از جانبازان این شهرستان دیدار کرده و از نزدیک در جریان مشکلات آنان قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری گرو مسئولان نهاوند با حضور در منزل پرویز یعقوبی جانباز 30 درصد فرارسیدن روز جانباز را به همه جانبازان تبریک گفتند.

جانباز سرافراز پرویز یعقوبی جانباز 30 درصد شهرستان نهاوند است که در سال های 61و 62 و 63 سه بار به درجه رفیع جانبازی نائل شد.

DSC03671

 امام جمعه نهاوند در این دیدار در سخنانی گفت:شهدا، جانبازان و ایثارگران در دوران دفاع مقدس با فداکاری و جهاد در راه خدا، کاری بزرگ را به ثمر رساندند و این نزد خداوند اجری بی پایان خواهد داشت.

حجت الاسلام مغیثی در خصوص ارزش ایثار و جانبازی افزود:ایثار از بارزترین نشانه های انسان مومن است و جانبازان نمونه زنده این خصلت برتر در برابر دیدگان ما هستند.

منزل جانباز دلاور شیرمحمد فریادرس دومین مکانی بود که مسئولان شهرستان نهاوند در آنجا حضور یافتند.

شیرمحمد فریادرس جانباز 25 درصد دفاع مقدس است که در سال 65 در عملیات کربلای 5 به درجه جانبازی نایل شد.

DSC03677

فرماندار شهرستان نهاوند در منزل این جانبازگرامی با تبریک ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز گفت: جانبازان هشت سال دفاع مقدس سندهای زنده افتخار و عزت ملت ایران هستند.

عبدالملکی با اشاره به رشادت‌ها و دلاوری‌های جانبازان در دوران هشت سال دفاع مقدس گفت: برخود وظیفه می‌دانیم به عزیزانی که در طول جنگ تحمیلی با رشادت‌های خود برای ایران اسلامی افتخارآفرینی کردند ادای احترام کنیم.

وی با اشاره به اینکه جانبازان شهیدان زنده هستند، افزود: این عزیزان با ایثار و از خودگذشتگی پرچم پرافتخار ایران اسلامی را به اهتزاز درآورده‌اند.

مسئولان شهرستان نهاوند در اخرین دیدار خود در منزل رحمت الله سلگی جانباز 35 درصد که در سال 66 جانباز شده بود حضور یافتند.

DSC03678

امام جمعه نهاوند در سخنانی اظهار داشت: جانبازان تجسم عینی ایثار و از خود گذشتگی هستند و با تأسی از سیره عملی علمدار دشت کربلا، حضرت قمر بنی هاشم(ع)، عشق و وفاداری خود را به آرمان های نظام و امام راحل به نمایش گذاشتند.

مغیثی با اشاره به ویژگی ها و ابعاد شخصیتی حضرت ابوالفضل العباس (ع) گفت: آن حضرت دارای چنان مقامی است که همه شهدا و سالکان به جایگاه وی غبطه می خورند.

وی از جانبازان به عنوان شاهدان زنده و سند عزت، افتخار و جاودانگی ملت بزرگ ایران یاد کرد و افزود: جانبازان در دوران دفاع مقدس با حضور در جبهه های حق علیه باطل و در دفاع از انقلاب و اسلام از هستی خود گذشتند و امروز با حضور پر رنگ در عرصه های مختلف در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برمی دارند.

 

دیدگاه شما