تازه های سایت

کد مطلب: 19295
10. خرداد 1393 - 8:26
امام جمعه نهاوند گفت:انقلاب اسلامی ایران در جهان تثبیت شده است و هیچ قدرتی قادر به ضربه زدن به این نظام الهی نیست

امام جمعه نهاوند

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان نهاوند بیان داشت:دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی از سال 1357 و پس از پیروزی انقلاب اسلامی انواع تهدیدها، اقدامات خرابکارانه، جنگ و ترور و اختلافات داخلی را برای ضربه زدن و نابودی انقلاب اسلامی ایران به کار گرفتند اما عنایت و امدادهای غیبی خداوند مانع از تحقق نیات شیطانی آنها شد.

حجت الاسلام مغیثی گفت:از سال 1342 که قیام حضرت امام خمینی(ره) جرقه شروع انقلاب اسلامی را آغاز کرد تا امروز که 51 سال از آن واقعه می‌گذرد با نگاه و مطالعه وقایع این دوران مشخص می‌شود خداوند متعال حافظ و نگهدار این انقلاب بوده است.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران در جهان تثبیت شده است و هیچ قدرتی قادر به ضربه زدن به این نظام الهی نیست به همین جهت امروز دشمنان اقدام به زدن شاخ و برگ های این انقلاب همچون  دولت اسلامی سوریه، حزب الله لبنان و شیعیان عراق کرده است که این تهدید دشمنان نیز با بصیرت، هوشیاری و مقاومت مسلمانان شکست می‌خورد.

امام جمعه شهر نهاوند در ادامه خطبه‌های نماز جمعه عنوان کرد: برگزاری انتخابات در کشورهای عراق، سوریه و مصر باید بهانه حضور و دخالت دشمنان در این کشورها را بگیرد اما بعید است دشمنان و در رأس آنها آمریکا که به دنبال حفظ  منافع شخصی و موقعیت خود هستند دست از اقدمات خرابکارنه خود بردارند.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی با اشاره به فرا رسیدن سالگرد ملکوتی ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و برگزاری مراسم ویژه عزاداری امام راحل در همه بخش‌ها و نقاط روستایی شهرستان نهاوند گفت: دشمنان بعد از رحلت امام خمینی(ره)  نوک پیکان را به سمت ولایت نشانه گرفتند اما انتخاب مقام معظم رهبری در همان روز 14 خرداد  بعنوان رهبر انقلاب تمام نقشه های آنان را باطل کرد.

حجت الاسلام مغیثی گفت: حضرت امام خمینی(ره) به مردم و مملکتی که در زمان شاه خائن از خود هیچ گونه اراده‌ای نداشت شخصیت و خودباوری داد و اگر امروز انقلاب اسلامی به دست ما رسیده است به دلیل آنست که از سال 42 جوانان زیادی در راستای اهداف انقلاب مبارزه کرده و به شهادت رسیدند.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه شهر نهاوند با توجه به فرارسیدن ماه مبارک شعبان و اعیاد شعبانیه از برگزارکنندگان مجالس جشن‌های ماه شعبان  در حسینیه‌ها و تکایای سطح شهرستان خواست تا با برنامه‌ریزی درجهت  اجرای برنامه‌های شاد و متنوع و نیز افزایش محتوای برنامه‌ها گام بردارند.

امام جمعه شهر نهاوند عنوان کرد: جشن‌های اعیاد شعبانیه فرصت مناسبی برای تبیین اهمیت و ضرورت تبیعت از ولایت فقیه است و باید از ظرفیت‌های معنوی و فرهنگی این ایام برای تبیین اصل ولایت فقیه استفاده کرد.

دیدگاه شما