تازه های سایت

کد مطلب: 19233
7. خرداد 1393 - 9:25
سرپرست فرماندهی نیروی انتظامی نهاوند از توقیف وسایل نقلیه مزاحم در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان نهاوند خبر داد.

 http://garoo.ir/wp-content/uploads/2014/04/DSC02082.jpg

به گزارش پایگاه خبری گرو سرهنگ کريم ترکمان در نشست خبري با اصحاب رسانه شهرستان نهاوند افزود: طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هدف ارتقاي احساس امنيت و آسايش شهروندان ، در سه محور برخورد با رانندگان خودرو و موتور سواران متخلف ، پاکسازي نقاط آلوده به توزيع مواد مخدر و برخورد قاطع با مفاسد اخلاقي و اجتماعي در شهرستان نهاوند به اجرا در آمد .

وي توقيف 175 دستگاه موتور سيکلت و 16 دستگاه خودرو متخلف و مزاحم را از مهمترين دستاوردهاي اجراي اين طرح برشمرد.

سرپرست انتظامي شهرستان نهاوند افزود: کشف پنج دستگاه موتور سيکلت سرقتي و دستگيري سارق مربوطه ، کشف چهار فقره سرقت منزل و دستگيري سارقان آن ، دستگيري سارق کابل هاي برق و جاعل مهرهاي اداري و همچنين دستگيري 10 فروشنده مواد مخدر ، از ديگر دستاوردهاي اجراي اين طرح بوده است.

وي همچنين گفت: در اين طرح ماموران انتظامي نهاوند موفق شدند بيش از يک هزار و 800 عدد انواع قرص هاي متادون ، 550 حلقه سي دي هاي مبتذل ،42 گرم شيشه ، 500 گرم ترياک و 195 گرم هرويين را از توزيع کنندگان اين مواد کشف و ضبط کنند.

سرهنگ ترکمان با تاکيد بر عزم پليس در برخورد با هنجارشکنان و بر هم زنندگان نظم و آسايش جامعه از مردم خواست: در صورت مشاهده هر گونه مزاحمت و مورد مشکوک، مراتب را به پليس 110 اطلاع دهند تا با همکاري آنان جامعه اي امن براي مردم و فضايي ناامن براي مجرمين و متخلفان ايجاد شود.

طرح ارتقاي امنيت اجتماعي به مدت چهار روز با همکاري نيروهاي پليس، کلانتري و پاسگاه هاي انتظامي و پشتيباني يگان ويژه استان همدان در راستاي افزايش امنيت اجتماعي در شهرستان نهاوند اجرا شد.

دیدگاه شما