تازه های سایت

کد مطلب: 19209
5. خرداد 1393 - 9:56
مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند از برگزاری نمایشگاه عکس با موضوع ایثار و شهادت در نهاوند خبر داد.

میثم-مرادی-مدیر-ارشاد-اسلامی-نهاوند

به گزارش پایگاه خبری گرو، میثم مرادی در گفت و گو با خبرنگار ما گفت:در راستای ارج نهادن به مقام شامخ شهیدان و ایثارگران انقلاب اسلامی و توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند اقدام به برپایی نمایشگاه عکس از روزهای ایثار و شهادت نموده است .

مرادی افزود: این نمایشگاه درمجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) شهرستان نهاوند به منظور گرامیداشت سوم خرداد سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر اماده پذیرایی از شهروندان نهاوندی است.

وی گفت: این نمایشگاه شامل 50 عکس برگزیده از عکاسان دفاع مقدس بوده که از 3 خرداد ماه به مدت 7 روز و از ساعت 8 الی 12 و 14 الی 19 آماده بازدید علاقمندان می باشد .

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند همچنین از اجرای نمایش خیابانی تحت عنوان " خاک مقدس " در شهرستان نهاوند خبر داد .

میثم مرادی با بیان این مطلب افزود: با همکاری و مشارکت کانون بسیج هنرمندان شهرستان نهاوند و در راستای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و گرامیداشت حماسه آفرینی مردان ایران زمین در هشت سال دفاع مقدس و بالاخص سالروز فتح غرور آفرین خرمشهر نمایش خیابانی " خاک مقدس " در نهاوند اجرا می شود.

 وی افزود: این نمایش به  کارگردانی آقایان صحبت اله روشنفکر وحنیف مظفری و با بازی بازیگران برجسته شهرستان از 4 خرداد ماه به مدت 2 روز و با هماهنگی های به عمل آمده با اداره آموزش و پرورش و دانشگاه های شهرستان 6 اجرای نمایش دراین مراکز خواهد داشت.

 مرادی موضوع این نمایش را حماسه آفرینی سربازان ایران اسلامی در سوم خرداد 61 همزمان با آخرین ساعات فتح خرمشهر عنوان کرد و اظهار امیدواری نمود: که بتوان با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و هنری در سطح جامعه به توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که همان لبیک به فرمان امام و تبعیت از رهبری است کمک نمود.  

دیدگاه شما