تازه های سایت

کد مطلب: 19136
3. خرداد 1393 - 8:48
امام جمعه نهاوند گفت:فتح خرمشهر کمر استکبار را شکست

امام جمعه نهاوند

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در خطبه های نماز جمعه این هفته نهاوند گفت:فتح خرمشهر بزررگترین حادثه و اتفاق هشت سال دفاع مقدس بود و فتح خرمشهر باعث شد کمر استکبار و عراق و حزب بعث شکسته شود.

امام جمعه شهر نهاوند اظهار داشت: فتح خرمشهر حادثه ای بزرگ بود که باعث شد تمام خبرگزاری ها و رسانه های خبری جهان تا 24 ساعت سکوت کنند و بعد از این پیروزی بزرگ عراق مجبور شد در سرتاسر جبهه های جنگ عقب نشینی کند.

وی گفت: ملت ایران با بسیج تمامی امکانات و جان فشانی رزمندگان و فرزندان خود خرمشهر را آزاد کرد و نشان داد هیچ وقت اجازه تجاوز به ابر قدرت ها را برای دست اندازی به ایران اسلامی نمی دهد و فتح خرمشهر درس عبرتی برای دولت های زورگو در طول تاریخ است‌.

مغیثی افزود: مردم درقبل و بعداز انقلاب گوش به فرمان حضرت امام خمینی (ره) بودندکه انقلاب پیروزشد، در طول دوران دفاع مقدس وبعداز آن هم ازمقام معظم رهبری تبعیت کردند وتمام تنگنا های سیاسی و اقتصادی را پشت سر گذاشتندو امروز مایه استقامت و آزادگی برای تمامی دنیا هستند.

حجت الاسلام مغیثی در پایان خطبه های نماز جمعه شهر نهاوند مبعث پیامبر بزرگ اسلام را نعمتی بالاتر از خلقت انسان عنوان کرد و ادامه داد: خداوند متعال در خلقت و آفرینش انسان منتی نمی گذارد اما در مبعوث شدن پیامبر بر مردم و مسلمانان منت گذاشته است.

وی عنوان کرد: انسان نیازمند هدایت و ارشاد است تا به سعادت و رستگاری دست پیدا کند که این مهمترین هدف مبعث پیامبر است و عدالت اجتماعی و تهذیب نفس از دیگر پیامهای مبعث پیامبر بزرگ اسلام است.

امام جمعه شهر نهاوند گفت: بیست و هفتم رجب روزي است كه در این روز پيامبر گرامي اسلام براي هدايت بشريت برانگيخته شده و به سوي سعادت انسانها شتافته و با اين بعثت تحولي شگرف و اساسي را براي بشريت به ارمغان آورد.

دیدگاه شما