تازه های سایت

کد مطلب: 19069
30. ارديبهشت 1393 - 12:22
جانشین فرماندهی انتظامی استان همدان گفت:طی دو ماه گذشته میزان کشفیات مواد مخدر در نهاوند 99 درصد افزایش یافته است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ علی اصغر خرم رویی در نشست خبری با خبرنگاران در محل ستاد انتظامی نهاوند گفت:میزان کشفیات طی این مدت در زمینه های مختلف چشمگیر بوده که از جمله در زمینه مواد مخدر 99 درصد و در زمینه کشفیات سرقت 16 درصد افزایش وجود داشته و طی این مدت میزان کیف قاپی 100 درصد کاهش یافته است .

خرم رویی گفت: شهرستان نهاوند به علت واقع شدن در مسیر ارتباطی چند استان مختلف و افزایش تردد و عبور و مرور مسافران و مردم که بی تأثیر بر افزایش و وقوع جرائم نیست از اهمیت بالای در سطح استان برخوردار است.

وی افزود: به همین منظور مانور چهار روزه طرح امنیت و انضباط اجتماعی با هدف احساس امنیت و تأمین آسایش مردم در سه محور برخورد با رانندگان خودرو و موتورسواران  متخلف، مبارزه و جمع آوری با نقاط آلوده به توزیع و فروش مواد مخدر و برخورد قاطع با مفاسد اخلاقی و اجتماعی در نهاوند اجرا شد.

وی گفت: حل مشکلات ترافیکی مرکز شهر نهاوند به علت ساختار قدیمی، بافت فرسوده و تمرکز دستگاه های خدمات رسان، فقط به صرف فعالیت و اقدامات نیروی انتظامی قابل حل نیست.

 برای حل مشکلات ترافیکی شهر نهاوند خصوصا در مرکز شهر سایر دستگاه ها  و مدیران اجرایی مرتبط باید وارد عمل شوند در غیر این صورت اکتفا کردن به اقدامات و کارهای نیروی انتظامی برای حل کامل این مشکل کارساز نخواهد بود.

جانشین فرماندهی انتظامی استان همدان با اشاره به اینکه مانور مذکور از روز پنج شنبه هفته گذشته آغاز پایان عصر روز یک شنبه 28 اردیبهشت ادامه دارد، گفت: در طرح ارتقاي امنيت اجتماعي سعي شد، با برنامه‌ريزي دقيق، انجام امور اطلا‌عاتي، سازماندهي و به‌كارگيري امكانات، فعاليت‌هاي لا‌زم در سه  محور برخورد با رانندگان  خودرو و موتورسواران  متخلف، مبارزه و جمع آوری با نقاط آلوده به توزیع و فروش مواد مخدر و برخورد قاطع با مفاسد اخلاقی و اجتماعی صورت گيرد.

 خرم رویی در مورد زمان انتخاب فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان نهاوند، بیان داشت: مراحل مقدماتی و قانونی انتخاب فرمانده جدید نیروی انتظامی نهاوند با توجه با ارتقا جایگاه انتظامی این شهرستان، موقعیت استراتژی و حساس و جمعیت زیاد نهاوند به پایان رسیده ست و ظرف سه هفته اینده فرمانده جدید انتظامی نهاوند معرفی خواهد شد.

وی  در پاسخ به سوال تعطیلی پاسگاه ایست و بازرسی قلعه قباد نهاوند، گفت: پاسگاه ایست و بازرسی قلعه قباد نهاوند چند سال بدون مجوز در حال فعالیت بود که در صورت بروز حادثه ای متأسفانه کسی پاسخ گویی آن نبود به همین خاطر این پاسگاه جمع آوری شد تا با ساز و برگ مناسب و قانونی مجدد با امکانات بیشتری راه اندازی شود.

جانشین فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: افزایش پاسگاه و ایست و بازرسی های پلیس باعث اشرافیت پلیس به موضوعات مختلف و تخلفات گوناگون می شود که در تدبیر و مدیریت و برخورد پلیس با افراد بزه هکار و مجرم در جامعه  تأثیری مهمی دارد.

وی ادامه داد: کاهش جرائم و ارتقای امنیت اجتماعی از مطالبات اصلی مردم و نیازهای اساسی جامعه است که مجموعه نیروی انتظامی نیز با تمام توان و استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات موجود در پیشگیری از جرائم و ناهنجاری‌های اجتماعی تلاش می کند.

دیدگاه شما